Honda FT 500 uden Gnist - nyt.
Fra : TAV

Dato : 07-05-09 18:12

Hej
Til jer der har været så venlige at svare på mine tidligere tråde om den
manglende gnist har jeg gjort et nyt fund.
Alle dele er nu checket og det har ikke været muligt for mig at finde fejlen
der forårsager den manglende gnist, men så pludeselig fik jeg den ide at
afmontere ensretteren, og vupti, så startede maskinen som en mis.
AHA, ensretteren er defekt (jeg havde ellers købt en brugt på Ebay, men den
virkede så åbenbart heller ikke. Afsted til Hondaforhandleren efter en ny
ensretter.
Men ak, det hjalp ikke. Maskinen startede ikke, men hvis jeg kobler den nye
ensretter ud, så starter den prompte.

Nogen nye forslag efter denne opdagelse??
Alt modtages med kyshånd.

Mvh. Tor

Fra : Nybegynder

Dato : 07-05-09 19:56

Hej

Sidder den på med spade stik? Så har du nok vendt den forkert!