Så vandt hjertet aligevel :-)
Fra : Anders Thorup

Dato : 06-05-09 20:06

Hej DFM folk

Det er efterhånden frygtelig længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde..
gik ligesom i stå efter jeg solgte min sidste MC i 2005 og flyttede til
England.
Kom tilbage til DK igen i 2007, men det er altså først nu at det skulle ske.

Jeps, jeg har langt om længe fået motorcykel igen.. det har været 4 hårde år
med svære abstinenser(især om sommeren).

Har smugkigget lidt herinde i løbet i mellemtiden, og kan til min store
glæde se at mange af de "gamle" skribenter stadig er aktive... også Armand
som vel må være den mest flittige skribent herinde gennem tiderne

Nå, pengene rakte ikke til så meget, men det er blevet til en fin lille
Kawasaki ER-5 i sølv med 69.000km på tælleren, og en imponerende
vedligeholdelseshistorie, med regninger på alt de sidste 8 år.

Ahh, skønt at være på 2 hjul igen

Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget
interesseret.

Med håbet om en dejlig sommer

Anders Thorup

Fra : snuskebasse@gmail.co~

Dato : 06-05-09 13:28

> Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget
> interesseret.

Ved at google på ER-5 pdf fandtes en fin link til manual:

http://er5.atw.hu/letoltesek/Kawasaki_ER5_C5_2004_Service_Manual_ENG.pdf

vh Erik

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-09 19:43

> Ved at google på ER-5 pdf fandtes en fin link til manual:
>
> http://er5.atw.hu/letoltesek/Kawasaki_ER5_C5_2004_Service_Manual_ENG.pdf
>
> vh Erik

Tusind tak for linket, arbejdets printer vil straks blive misbrugt

Mvh
Anders

Fra : TWL

Dato : 06-05-09 20:45

Anders Thorup wrote:
> Hej DFM folk

<snip>
> [...]
>
> Ahh, skønt at være på 2 hjul igen
>
> Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget

Tillykke med mc'en og velkommen tilbage

Mvh Thomas

Fra : Bo Nielsen

Dato : 07-05-09 06:40

Anders Thorup skrev:
> [...]
>
> Ahh, skønt at være på 2 hjul igen
>
> Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget

Velkommen hjem - både til DK og NG
Og tillykke med den lille ny.

ScooterBo

Fra : Anders Majland

Dato : 07-05-09 09:00

> Nå, pengene rakte ikke til så meget, men det er blevet til en fin lille
> Kawasaki ER-5 i sølv med 69.000km på tælleren, og en imponerende
> vedligeholdelseshistorie, med regninger på alt de sidste 8 år.

Tillykke med den.

Hellere køre end drømme om drømmecyklen. Og det er nu tillidsskabende at
sælge har dokumentation for service.

/A

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-09 19:46

> Tillykke med den.
>
> Hellere køre end drømme om drømmecyklen. Og det er nu
> tillidsskabende at sælge har dokumentation for service.
>
> /A

Tusind tak... nu så jeg lige hvad jeg selv skrev... fik da hvist givet det
indtryk at maskinen kun er 8 år gammel.. det er ikke tilfældet,, den er fra
1998, men der er historie på de seneste 8 år, derudover er der et par
stempler for de 2 første service i den originale servicebog, som fulgte med,
ligeledes fulgte den originale manual med, samt hele 4 originale nøgler.
Tror aldrig jeg før har haft en MC, hvor stort set alt stadig er med

Mvh
Anders

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-05-09 06:52

Hej Anders

Velkommen tilbage. Jeg har indgående kendskab til motor hvis du mangler
hjælp.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-09 19:51

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej Anders
>
> Velkommen tilbage. Jeg har indgående kendskab til motor hvis du
> mangler hjælp.

Hej Bager

Det er sørme længe siden. Mange tak for tilbuddet Det kunne da være
sjovt at møde både dig, og mange af de andre pimser. Jeg bor jo i Kbh. nu
(østerbro).. så der er jo ikke så langt
Har i en aften i klubben hvor man må kigge forbi?

Mvh
Anders

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-05-09 07:06

Anders Thorup skrev:
> [...]
> England.
> Kom tilbage til DK igen i 2007, men det er altså først nu at det skulle ske.

Long time no hear

Velkommen tilbage og tillykke med MC'en

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-09 19:52

"J.C.Kløve" wrote:
> Hej Anders
>
> Long time no hear
>
> Velkommen tilbage og tillykke med MC'en

Hejsa Kløve

Mange tak,, håber at se dig over en snak og en pilsner i løbet af sæsonen

TPT måske?

Mvh
Anders

Fra : Jan Vennike

Dato : 08-05-09 09:56

"Anders Thorup" <andersinscotland@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ahh, skønt at være på 2 hjul igen
>
> Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget

Kender det godt - for mit vedkommende var det bare 22 år uden mc

Men nu fik jeg mig taget sammen - starter på en 25 år gammel Yamaha
TR1/XV1000 - så tager vi den derfra.

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-09 19:53

Jan Vennike wrote:
> Kender det godt - for mit vedkommende var det bare 22 år uden mc
>
> Men nu fik jeg mig taget sammen - starter på en 25 år gammel Yamaha
> TR1/XV1000 - så tager vi den derfra.

Jeg er ihvertfald allerede vildt glad for at have MC igen

Mvh
Anders

Fra : Jan Vennike

Dato : 11-05-09 05:59

> Jeg er ihvertfald allerede vildt glad for at have MC igen
>
> Mvh
> Anders

Ca det samme her - har STORT smil på efter hver tur - har overvejet at
gå over til skosværte istf tandpasta for ikke at blænde de modkørende

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-05-09 21:43

"Anders Thorup" <andersinscotland@yahoo.co.uk> writes:

> Det er sørme længe siden. Mange tak for tilbuddet Det kunne da være
> sjovt at møde både dig, og mange af de andre pimser. Jeg bor jo i Kbh. nu
> (østerbro).. så der er jo ikke så langt

Velkommen til Østerbro - det er en dejlig bydel

Bager er dog flyttet langt væk fra kampzonen på Nørrebro, men kom da og
kør med på en tur.

> Har i en aften i klubben hvor man må kigge forbi?

Check kalenderen på pmc.dk - jeg har desværre ikke tid til at køre med
på turen i morgen :-\

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-05-09 08:45

Anders Thorup wrote:
> Nå, pengene rakte ikke til så meget, men det er blevet til en fin
> lille Kawasaki ER-5 i sølv med 69.000km på tælleren, og en imponerende
> vedligeholdelseshistorie, med regninger på alt de sidste 8 år.

Te'løk !

> Hvis nogen ligger inde med en Haynes til sådan en, er jeg meget
> interesseret.

Hvad skal du med den? En ER-5 går da aldrig i stykker

/jim

Fra : Armand

Dato : 13-05-09 15:22

Anders Thorup skrev:

> [...]
> glæde se at mange af de "gamle" skribenter stadig er aktive... også Armand

Jow, jow!

> [...]
> Kawasaki ER-5 i sølv med 69.000km på tælleren, og en imponerende
> vedligeholdelseshistorie, med regninger på alt de sidste 8 år.

Te'løgg herfra og velkommen tilbage.
Det bliver nok lidt kedeligere end du husker, for efter sigende er jeg
blevet blød på mine gamle dage

--
Armand.

Fra : Anders Thorup

Dato : 14-05-09 02:19

> Te'løgg herfra og velkommen tilbage.
> Det bliver nok lidt kedeligere end du husker, for efter sigende er jeg
> blevet blød på mine gamle dage
>
> --
> Armand.

Kan det nu også passe ?
Vi bliver vel alle lidt mere afdæmpet som tiden går.. men jeg må vel
hellere konstatere det ved selvsyn, på et eller andet tidspunkt kigger
jeg nok forbi hos MC Chaufførerne også

Mvh
Anders
"Som gerne vil sige tak til PMC for at tage mig med på en dejlig
mandagstur"