Ingen mc artikler på DBA mere ?
Fra : Per

Dato : 06-05-09 14:04

Hej NG !

Siden igår har jeg ikke kunne se en eneste MC artikel på DBA.

Altså MC nyheder fra det her link: http://motorcykler.dba.dk/

Har i samme problem ?

Jeg var en tur forbi bilsektionen - det samme der.

Nogen der ved hvad der sker ?

mvh. Per

Fra : Johnny Hansen

Dato : 06-05-09 14:15

> [...]
>
> Har i samme problem ?
>
> Jeg var en tur forbi bilsektionen - det samme der.

Tror det er et lokalt problem på din pc ???
har ingen problemer........

Fra : Grunnet

Dato : 06-05-09 14:15

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Har i samme problem ?
>
> Jeg var en tur forbi bilsektionen - det samme der.

Der er da masser af artikler
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52458&NyhedskategoriID=4
Kom til dem via det link du har givet og så vælge overskriften på den
artikel der er henvist til.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Per

Dato : 06-05-09 14:28

Grunnet wrote:
> [...]
> Kom til dem via det link du har givet og så vælge overskriften på den

Ok tak - de må have ændret noget i deres opsætning.

Hvis du går ind på ovenstående link du selv har lagt ind og klikker på
mc-nyheder hvad sker der så ?

Her skriver den at der ikke er nogen artikler.

mvh. Per

Fra : Per

Dato : 06-05-09 14:31

Per wrote:

> Ok tak - de må have ændret noget i deres opsætning.
>
> Hvis du går ind på ovenstående link du selv har lagt ind og klikker på
> mc-nyheder hvad sker der så ?
>
> Her skriver den at der ikke er nogen artikler.

Der er heller ikke noget under menuen til venstre: "test af nye mcére, test
af brugte, gode råd mv. Den skriver fejl eller ingen artikler, hvis jeg
klikker på linksne.

Både i IE og FF.

mvh. Per

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 06-05-09 15:03

On 2009-05-06 15:31:28 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> said:

> Der er heller ikke noget under menuen til venstre: "test af nye mcére,
> test af brugte, gode råd mv. Den skriver fejl eller ingen artikler,
> [...]

Samme fejl her :(

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 06-05-09 15:05

On 2009-05-06 15:31:28 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> said:

> Der er heller ikke noget under menuen til venstre: "test af nye mcére,
> test af brugte, gode råd mv. Den skriver fejl eller ingen artikler,
> [...]

Men hvis jeg går til forsiden og hopper ind så virker det fint, de har
sikkert flyttet tingene på serveren..

Henrik

Fra : Grunnet

Dato : 06-05-09 16:13

> Der er heller ikke noget under menuen til venstre: "test af nye mcére,
> test af brugte, gode råd mv. Den skriver fejl eller ingen artikler, hvis
> jeg klikker på linksne.

Som Henrik skriver har de nok ændret placeringen til anden server/andet sted
på serveren, og så har de "glemt" at tilrette linkene.

Mit indlæg var også mere for at fortælle dig hvor du kunne finde
nyhedsartiklerne eller i det mindste nogle af dem. Mon ikke de får rettet
fejlen indenfor overskuelig fremtid.