gode gammeldags ssorte brede gummistropper
Fra : Armand

Dato : 05-05-09 15:05

Hvor i alverden får man fingrene i subj. ?

Det går kun op i spænderemme og blæksprutter overalt hvor jeg har
forhørt mig!

--
Armand.

Fra : TWL

Dato : 05-05-09 16:23

Armand wrote:
> Hvor i alverden får man fingrene i subj. ?
>
> Det går kun op i spænderemme og blæksprutter overalt hvor jeg har
> forhørt mig!

Jeg købte for et par år siden nogle hos Brdr Sejr i Århus.

På dem står der : Hold - fast Autorem

http://www.autorem.dk/

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 05-05-09 21:32

TWL skrev:

> Jeg købte for et par år siden nogle hos Brdr Sejr i Århus.
>
> På dem står der : Hold - fast Autorem

Jup! Det er lige akkurat dém jeg har i tankerne!
Der er ikke andet for end at jeg må bryde ud gennem bymuren og
transportere mig til en af nabobyernes mc-forhandlere og se dér!

TNX!

--
Armand.

Fra : ib tinning