Stærkeste MC
Fra : oz3bto

Dato : 04-05-09 23:43

Hvilken MC er den stærkeste seriefremstillet som kan købes og må bruges på
vejene i DK ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 00:26

Tja min Geealy 150
Kan trække en meget lang kø !!!

PE
Jeg kunne ikke li dy mig , men stærkeste er jo et lidt bredt begreb

Fra : KentBM

Dato : 05-05-09 01:58

oz3bto skrev:
> Hvilken MC er den stærkeste seriefremstillet som kan købes og må bruges på
> vejene i DK ?
Boss Hog med V8.

--

Kent

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-05-09 07:21

KentBM wrote:
> Boss Hog med V8.

For Slâtan - der fik jeg dagens grin :
http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-05-09 08:12

Torben Scheel skrev:

> http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D

Ja, det er dyrt at ha en lille t*ssemand! :D
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-05-09 09:37

Torben Scheel skrev:

> For Slâtan - der fik jeg dagens grin :
> http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D

Klassisk psykologisk teori, perfekt visualiseret? ;-D

ScooterBo

Fra : Peter L

Dato : 05-05-09 12:49

"Torben Scheel" wrote:
> For Slâtan - der fik jeg dagens grin :
> http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D

Den kører nok ikke så hurtigt, for den har en stor ventilator til at køle
kølevandet. Der er nok ikke tilstrækkelig fartvind.
Hilsen Peter

Fra : Tau

Dato : 05-05-09 13:44

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> For Slâtan - der fik jeg dagens grin :
> http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D
>
> --
> vh
> Torben

Ja så se den her så griner du videre
http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=tomahawk.flv&id=12662
Køn er den sku ikke
Den er hentet fra en tidlige tråd.

Poul

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-05-09 13:54

Tau wrote:

> Ja så se den her så griner du videre
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=tomahawk.flv&id=12662

Njah - det var nu mest kombinationen af en lavstammet bister
motionscentergut og den pjattede, overpyntede og temmeligt ubrugelige
"MC". ScooterBo ramte vist sømmet på hovedet..

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 18:19

> Ja så se den her så griner du videre
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=tomahawk.flv&id=12662
> Køn er den sku ikke
> Den er hentet fra en tidlige tråd.

Den tror jeg så ikke er godkendt på nogen måde i DK.
Boss Hoss kan der imod indregistreres i DK uden problemer.

Der er jo også denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=NFGy-A68_vY
http://www.youtube.com/watch?v=gxc07mL4ao4&feature=related

og denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=DDWqJe1dCgY&NR=1

(De kan nok heller ikke indregistreres i DK)

/Allan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-05-09 10:05

> For Slâtan - der fik jeg dagens grin :
> http://www.alumrad.com/BossHossRad.JPG :D

Der er jo også denne lille sag ...........
http://thekneeslider.com/archives/2008/07/09/gunbus-410-cubic-inch-v-twin-motorcycle-completed/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Intet Navn

Dato : 05-05-09 11:32

KentBM wrote:

> Boss Hog med V8.

Hvordan kan sådan et uhyre indregistreres som 'motorcykel', når
Færdselsloven definerer en motorcykel som:

"motorkøretøj på 2 hjul, med eller uden sidevogn, og motorkøretøj på 3
hjul, hvis egenvægt ikke overstiger 400 kg."

...?

--
/claus

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 13:53

> [...]
>
> "motorkøretøj på 2 hjul, med eller uden sidevogn, og motorkøretøj på 3
> hjul, hvis egenvægt ikke overstiger 400 kg."

de 400 kg refererer til de 3 hjul...

en goldwing med side vogn er såe en ...

Fra : Intet Navn

Dato : 05-05-09 14:10

tp wrote:

> de 400 kg refererer til de 3 hjul...

Må en tohjulet motorcykel så veje lige så tosset meget den har lyst til?

> en goldwing med side vogn er såe en ...

Blev jo liiige nødt til at kigge mig om efter noget mere info om den
slags og det lader til at trehjulede motorcykler, der vejer over 400 kg,
betragtes som biler og indregistreres/beskattes som sådanne. Der kræves
bilkørekort og man skal tilsyneladende heller ikke benytte hjelm.

I sandhed en sær verden...

--
/claus

Fra : Søren

Dato : 05-05-09 19:09

her er også noget stærkt peber
http://www.youtube.com/watch?v=AfqDVP_0O0c

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 22:32

> Hvilken MC er den stærkeste seriefremstillet som kan købes og må bruges
> på vejene i DK ?

Mest uopslidelige??? Honda CX 500

:) Men det var nok ikke det der mentes.