Syn
Fra : Nybegynder

Dato : 04-05-09 21:32

Nu det en del år siden jeg fik pappet, så husker ikke helt de kræv der er
til motorcykel ved syn! Har været inde på færselsstyrelsens side, men syndes
ikke rigtig der kom noget frem, der var noget om en dataerklæring, hvad jeg
vel ikke skal tænke på?

Der må ikke være slør, og fælgerne skal være hele og uden brud, bremserne og
lyset skal virke osv..

Men lyset skal ved falde 1cm pr meter som ved bil? Og er det ikke lige meget
om der er rust på fælgerne/egerne, bare de ikke er gennemtæret?

Er der kommet regler om co2?

Skal der være spejle på og hvad med dæk mønstre? (tænker på at mange dæk er
glatte på midten)

Er der andet jeg skal være opmærksom på?

Mvh
Nys

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-05-09 21:59

On Mon, 4 May 2009 22:32:28 +0200, "Nybegynder" <KDW@pc.dk> wrote:

Hej.

> [...]
>ikke rigtig der kom noget frem, der var noget om en dataerklæring, hvad jeg

Hvis den har været indregistreret i EU før skal du ikke tænke på det.

>Der må ikke være slør, og fælgerne skal være hele og uden brud, bremserne og
>lyset skal virke osv..

Jeg skrev en gang denne liste der kan benyttes som checkliste.

http://www.gruby.dk/mc_checkliste.htm

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Nybegynder

Dato : 05-05-09 10:26

> Jeg skrev en gang denne liste der kan benyttes som checkliste.
>
> http://www.gruby.dk/mc_checkliste.htm

Fed nok huske seddel, takker :)