Vanucci tekstiltøj - Er det godt?
Fra : Studo

Dato : 04-05-09 21:12

Nu sælger Louis ud af afdankede vanucci-modeller. Men faktisk ser de
efter min mening mere funktionelle ud end de ny. Bukserne er for eksempel
stadig vandtætte når foret er væk.

Men er det værd at gå efter? holder det vandet ude? Er syningerne
holdbare? m.m.

Står nemlig og mangler jakke(er slidt) og sommerbukser(er ikke vandtætte)

Fra : LasseNC

Dato : 04-05-09 14:15

On May 4, 10:12 pm, Studo <rekval...@googlepost.kom> wrote:
> [...]
> holdbare? m.m.
>
> Står nemlig og mangler jakke(er slidt) og sommerbukser(er ikke vandtætte)

Vandet gik lige igennem mine vanucci bukser og jakke, der var ingen
beskyttelse.

Fra : Asbjørn

Dato : 04-05-09 15:39

On 4 Maj, 22:12, Studo <rekval...@googlepost.kom> wrote:
> [...]
> holdbare? m.m.
>
> Står nemlig og mangler jakke(er slidt) og sommerbukser(er ikke vandtætte)

Mine ene lynlås på Vanucci støvler til 99€ gik i stykker efter ½ år.
Det skal lige tilføjes, at jeg ALTID er hårdhændet ved udstyr, men det
kunne åbenbart ikke holde til min behandling Vandtætte var de
heller ikke...

Kører rundt i THansen støvler til 500 kr. nu - de er nemmere at få på
og har holdt fint...

I øvrigt er Vanucci jo italiensk - god snusfornuft vil sige mig, at
hvis du går efter noget udstyr fra det kolde og regnfyldte nordeuropa
(GB, Tysland, Sverige osv.), så burde de jo have gjort sig visse
erfaringer med udstyr til alt slags vejr!

Nogle af de garvede rotter i MC kan nok detaljere mit firkantede
billede lidt mere, men jeg ville ikke købe Vanucci (italiensk) igen!

Mvh.
Asbjørn