Erfaring med BHS600 og dårlig lyd/forbinde~
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 04-05-09 19:33

Hej,

I slutning af 2007 købte jeg sammen med min MC 2 Schubert hjelme og fik
samtidig monteret BHS600 intercom i dem, så jeg kan tale med fruen
under kørsel.

Efter kort tid begyndte lyden at være dårlig i dem, der kom en del
knitren og så er den yderste isolering (som samler alle ledningerne) på
ledningen fra den lille sorte boks, ligesom gået fra på begge enheder.
Uden problemer fik jeg nye bokse og begge 'kyser' blev sendt til
importøren som gik det igennem, trak nye kabler og tjekkede det.
Det var bedre men ikke perfekt. Dog kunne jeg leve med det.

Nu er det jo godt vejr igen og jeg har fundet udstyret frem. Kablerne
er igen gået fra og lyden er igen dårlig, da det skratter meget.
Samtidig skifter lyden fra stero til mono og retur ind i mellem i min
'kyse', hvilket jo er træls.

Nogle der har oplevet det samme? Mon det hjælper at få dem forbi
importøren igen eller er det spild af tid?
Syntes jo at når man betaler så mange penge for det, så bør det bare virke :)
(hjelme og intercom kostede 11.500 samlet)

Planen er at ringe til forhandleren i morgen for at spørge til hvad vi
kan gøre, men vil også gerne høre om nogle her har samme (eller bedre,
håber jeg) erfaringer end mig med det nævnte udstyr :)

Venlig hilsen,

--
Thomas Løjmann Jørgensen
http://lojmann.dk