Nyheder af East Indonesien Travel
Fra : herwi

Dato : 04-05-09 09:51

Kære min ven i Danmark,

Hilsen form Lombok Island Indonesien,
Jeg er glad for at være en del af din gruppe.

East Indonesien nu åben for din rejsedestination. Vi er glade for at
byde velkommen til jer alle.
Du kan finde alle her http://www.eastindonesiatravel.co.id
Mange tak for Deres venlige opmærksomhed og hjælp.
Gud blesses jer alle, og Sukses til jer alle

Vi ses,

My Best Regards,
Herwi

Fra : Armand

Dato : 04-05-09 20:48

herwi skrev:
> [...]
> Mange tak for Deres venlige opmærksomhed og hjælp.
> Gud blesses jer alle, og Sukses til jer alle

Mage til høfligt spam, har jeg da aldrig før set

--
Armand.

Fra : Carsten

Dato : 07-05-09 20:44

Armand wrote:

> herwi skrev:
> Kære min ven i Danmark,

> Mage til høfligt spam, har jeg da aldrig før set

Ja og ovenikøbet på dansk,
det er da utroligt hvad google kan nu om dage
http://translate.google.com/