Pokkers også!!
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 02-05-09 17:21

Så har man lejet en GS500 i weekenden.. Hvad sker der så lørdag efter middag???

Da man skal ud og rulle, ser man en skrue side og blinke i det næsten
nye bagdæk!!!!!!!!!!

Ærgerlig? Det tror jeg nok!!!!!! Sådan sluttet den weekend, fik skudt
en nød lap i dækket så jeg kan humpe til forhandleren mandag.....

Øv og 1000 x øv..

Håber i andre får en bedre weekend, og at solen vare ved..

Henrik

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-05-09 22:24

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mandag.....
>
> Øv og 1000 x øv..
>
> Håber i andre får en bedre weekend, og at solen vare ved..

Så-så, nu ingen panik, har hørt om flere der har kørt adskillige
hundrede kilometre med såån en nødlapning, så tjek du bare dæktrykket
i morgen tidlig, og smut du så bare en tur på Malerklemmen, du kan jo
komme hen og hilse, jeg er ham den lille runde på den smukke gule
GS'er

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Armand

Dato : 03-05-09 16:10

Henrik Palshøj skrev:
> Så har man lejet en GS500 i weekenden.. Hvad sker der så lørdag efter
> middag???
>
> Da man skal ud og rulle, ser man en skrue side og blinke i det næsten
> nye bagdæk!!!!!!!!!!

Hvilket giver mig lejlighed til at (gen)oplyse at alle mine punkteringer
har været på nye/næsten nye dæk!
Tilsyneladende griber de friske skarpe mønstre bedre alskens
løstliggende crap på vejbanen :-/

Henlæg blot dette indlæg i mappen med unyttig viden, derved at der
alligevel ikke er noget at gøre ved dén sag

--
Armand.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-05-09 21:51

Armand skrev:

> [...]
>
> Henlæg blot dette indlæg i mappen med unyttig viden, derved at der
> alligevel ikke er noget at gøre ved dén sag

Køve brugte dæk?

ScooterBo

Fra : Armand

Dato : 03-05-09 22:00

Bo Nielsen skrev:

> Køve brugte dæk?

Jow!
Eller starte med en fem minutters brænder (hvilket så kræver en 2WD'er
for at kunne "behandle" fordækket

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 04-05-09 07:23

> Eller starte med en fem minutters brænder (hvilket så kræver en 2WD'er for
> at kunne "behandle" fordækket

Ikke fordi jeg har det helt store statistike grundlag men

- 3 af 4 punkteringer sket på baghjulet
- 3 af 3 i baghjulet var søm, skruer som forhjulet måske har rejst op ?
- Det ene i forhjulet var et stykke metalskrot og det skar sig lige igennem
dækket

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 16:41

On Sun, 03 May 2009 17:09:56 +0200, Armand wrote:

> Hvilket giver mig lejlighed til at (gen)oplyse at alle mine punkteringer
> har været på nye/næsten nye dæk!

Min har så været på halvbrugt dæk, men til gengæld meget grundig.

Både Avon, og Metzeler har været "glimrende" til at samle skarpe småsten
op, men voldsomt overgået af Continental Road Attack, hvor det nærmest er
et under at jeg fik dækkene slidt op Ugentlig kunne der pilles dybt
begravede sten ud af de Conti'er, derudover udmærkede dæk.

Nu fik jeg så "pilot porno" dæk på, og helt overraskende forbliver de helt
uden mærker efter sten, eller andre skarpe genstande. Ganske overraskende.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08