Tøjmærket Held.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 02-05-09 07:46

Hej Alle.

Nogen der kender til, eller har erfaring med tøjmærket Held?

Godt eller skidt?

Hilsen Henrik

Fra : Rene´

Dato : 02-05-09 02:29

Havde en arbejdskollega som kørte med et 2-delt tekstilsæt fra Held.
Han havde kun gode ting at sige om sættet.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-09 12:05

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
>
> Nogen der kender til, eller har erfaring med tøjmærket Held?
>
> Godt eller skidt?

Jeg har haft et sæt textil siden dec. 2006.
Jeg er rigtig godt tilfreds med mit.
Eneste anke er vel at det ind imellem ved meget kraftig nedbør eller længere
ture
godt kan trænge en lille smule vand ind ved lynlåsen i skridtet. Ikke så man
bliver våd,
men alligevel nok til at man godt kan mærke man bliver lidt fugtigt i
skridtet.

Postiv er AM-motors service, 2 måneder før sættet blev 2 år, gik lynlåsen i
buskerne
i stykker. Jeg kontaktede AM-motor som sagde at jeg bare skulle sende
bukserne op til dem,
og tror det var en uge senere, havde jeg buskerne retur med en ny lynlås.

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-09 13:46

On Sat, 2 May 2009 13:05:21 +0200, T. R. wrote:

> [...]

> bukserne op til dem,
> og tror det var en uge senere, havde jeg buskerne retur med en ny lynlås.

Ikke mange formår at reparere "membrantøj" så det fortsat er vandtæt. Mon
der er en sammenhæng :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 12:37

meddelelse news:1jwf1wb4m9ihr.eq119p7pdzxc.dlg@40tude.net...

> Ikke mange formår at reparere "membrantøj" så det fortsat er vandtæt. Mon
> der er en sammenhæng :-/

"Problemet" var der før udskiftning af lynlås. Og må indrømme at jeg siden
ikke har kørt lange ture
i kraftig regn (man er gået hen og har fået "vandskræk" ;) ) så jeg ved
faktisk ikke om
"problemet" stadig findes.

Thomas

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 02-05-09 13:47

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Alle.
>
> Nogen der kender til, eller har erfaring med tøjmærket Held?
>
> Godt eller skidt?
>
> Hilsen Henrik

Jeg er ikke for imporneret over Held. Jeg havde et textil sæt engang, og
inden for det første halve år var 2 eller 3 lynlåse gået i stykker i jakken,
samt et par syninger i bukserne. Eneste positive ved det var, at det var
100% vandtæt!

Nu har jeg et Frank Thomas textil sæt, og det ser ud til at holde. Har kun
haft det siden sidste efterår. Det kan dog godt blive lidt fugtigt i kraftig
regn, men ellers ingen klager.

Daniel Nielsen

Fra : B & O

Dato : 02-05-09 20:27

Konen og jeg har haft hvert et sæt i læder fra held. Vi har kun godt at sige
om mærket. Konen har stadig sit, men mit sæt redede mig fra en slem gang
asfalteksem efter et styrt. Sikkerheden er altså også ok ved mærket.

Hilsen Ove

Fra : mn

Dato : 03-05-09 08:53

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gang asfalteksem efter et styrt. Sikkerheden er altså også ok ved mærket.

Jeg har haft held men har skiftet til modeka det er uden sammenligning meget
bedre, bedre kvalitet og bedre pasform.

kik evt på modeka.dk

Mikael

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 03-05-09 11:38

Kanon gode læderhandsker - knap så gode textil produkter....

Fra : Tau

Dato : 03-05-09 17:54

> [...]
> Hej Alle.
>
> Nogen der kender til, eller har erfaring med tøjmærket Held?

Jeg er godt tilfreds med mit tøj og jeg syntes det har en god pasform samt
prisen er ok. Men jeg ved ikke, hvordan det er, hvis jeg kører på rø...
efter et styrt. Det kan der måske være andre, der svarer på.

vh
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 08:30

> Nogen der kender til, eller har erfaring med tøjmærket Held?
>
> Godt eller skidt?
>
> Hilsen Henrik

Jeg kun kun kørt med Held tekstiltøj da den lokale pusher gav os et kanon
tilbud da vi skulle have 2 sæt køretøj.
Vi købte sættene i 2006 og har indtil videre været nogenlunde tilfreds.
Konen har klaget lidt over at kraven var for høj, så hun får
kvælningsfornemmelse når hun har hjelmen på (Schubert C2) Indtil videre har
det også været vandtæt, men jeg har heller ikke været ude i det helt store
regnvejr.
Igår på vej hjem fra Esbjerg til Stevns i regn hele vejen, 2½ times kørsel,
falmede det gode indtryk af Held da jeg næsten var total gennemblødt, både
på overkrop og i skriddet. Maven var tør, men det skyldes sikkert kun
vindskærmen på min BMW R 1100 RT. Støvlerne som også er Held var
gennemblødte inden jeg nåede Odense, men det skyldes sikkert manglende
imprenering.
Jeg skifter ret sikkert det hele ud med noget bedre, som kan holde en' tør i
mere end 2½ time
Men skal du kun køre i tørvejr, og tøjet ellers sidder godt på dig, kan jeg
ikke se nogen grund til ikke at købe det.

Hilsen
Bo S.

Fra : Henrik

Dato : 04-05-09 09:36

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Men skal du kun køre i tørvejr, og tøjet ellers sidder godt på dig, kan
> jeg ikke se nogen grund til ikke at købe det.

Rart med noget hands on erfaring, hvad er det for en model du har?

Hilsen Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 10:09

> Rart med noget hands on erfaring, hvad er det for en model du har?

Modellen er udgået nu, men det er textil med outlet, aftageligt foer. Det
var deres topmodel
Buksen er vist denne
http://www.motoin.de/Clothing/Pants/Textilepants/Held-NELIX-touring-motocycle-pant::5441.html
Støvlen er denne
http://www.motoin.de/Clothing/Boots/Touring-boots/Held-VIA-touring-boot::5520.html
Men prøv dig frem,.....mon ikke pris og kvalitet hænger sammen.......

Hilsen
Bo S.