Honda CB400F - 76
Fra : Nybegynder

Dato : 01-05-09 18:04

Hej alle

Har lige fået mig min første cykel som der skal laves en del ved, så står og
mangler nogle små ting så jeg kan få den startet ordentlig! Den vil gerne
starte men mangler kun på 3 cylinder da jeg mangler et tændrør, et
benzindæksel og så sidder der fire gummi stykker fra karburatoren til
luftfilteret, men mangler et gummi stykke! Mangler også de sikringer som der
skal være, men ved ikke hvor mange ampere de skal være på, da jeg ikke har
fået en havnes bog endnu.

Er der nogle som ligger inden med sådan nogle ting eller har et link?

Mvh
Nybegynderen

Fra : LasseNC

Dato : 01-05-09 11:19

http://www.davidsilverspares.co.uk/
http://www.cmsnl.com/

Fra : Nybegynder

Dato : 01-05-09 18:47

Takker

Fra : Nybegynder

Dato : 02-05-09 19:24

Takker, Lasse!

Det var et indsugnings gummie jeg ledte efter :)

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 02-05-09 12:17

"Nybegynder" <KDW@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fået en havnes bog endnu.
>
> Er der nogle som ligger inden med sådan nogle ting eller har et link?

Hej Nybegynder

Der er jo adgang til manualer, partslists og instruktionsbøger her:
http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha Fazer FZ6 S2 - den er go´

Fra : Nybegynder

Dato : 02-05-09 19:25

Hej Ivan

Syndes ikke rigtig at jeg kan svare, kun oprette en ny meddelse! Men det var
et fedt link det der :)

Mvh
Nybeg

Fra : Nybegynder

Dato : 02-05-09 19:21

Ved ikke om det er sådan her man svare, for syndes ikke der er andre måder
som virker!

Fra : Nybegynder

Dato : 02-05-09 19:27

fandt ud af det!

Fra : Armand

Dato : 03-05-09 16:15

Nybegynder skrev:
> fandt ud af det!

Fedest!
Velkommen igang som aktiv skribent!

En lille skønhedsfejl, her fra starten af, er at du burde flytte
curseren manuelt ned under den tekst du besvarer, således at spørgsmål
og svar kommer læseligt efter(!) hinanden!

At beskære grundigt i det der tidligere er skrevet er også god orden.

Men klø nu bare på, nu du kom igang!

--
Armand.

Fra : Nybegynder

Dato : 03-05-09 18:35

> Fedest!
> Velkommen igang som aktiv skribent!

Hæ hæ...
Takker, skal gøre mit bedste når tiden er til det, nu har jeg jo fået en
cykel så det helst derude jeg vil være :) Men der hober sig mange spørgsmål
op...

> En lille skønhedsfejl, her fra starten af, er at du burde flytte curseren
> manuelt ned under den tekst du besvarer, således at spørgsmål og svar
> kommer læseligt efter(!) hinanden!

Sådan her?

> At beskære grundigt i det der tidligere er skrevet er også god orden.

? så man fjerner det man ikke svare på eller hvad ?

Mvh
Nybegynderen

Fra : Armand

Dato : 03-05-09 18:41

Nybegynder skrev:

> Sådan her?

- - - Og lærenem tillige!

> ? så man fjerner det man ikke svare på eller hvad ?

Jup!
Det er ingen grund til at gentage hele molletjavsen endnu engang, og
skulle man komme til at fjerne for meget, så nogle mister overblikket,
så kan de jo "spole tilbage" og se det oprindelige indlæg i hele længden!

Klø på!!

--
Armand.

Fra : Nybegynder

Dato : 03-05-09 23:05

Jaa, ikke lige født :)

Den er fjong!

Fra : Nybegynder

Dato : 07-05-09 20:09

Hej

Nyt spørgsmål omkring karburatoren. Der sidder en studs i bunden af hvert
"svømmer huset", syndes ikke rigtig at kunne finde andet end at der skal
sidde 4 slanger! Er det for "overløb" og skal slangerne føres til en
opsamler eller bare ned?

Der sidder også to studser lige bag benzin "tilgangen", hvad er de til og
hvor skal slangerne føres hen?