GS500E med problemer med frigear
Fra : Johnny Hansen

Dato : 26-04-09 16:53

fruens mc er begyndt at drille med at ikke ville gå i frigear når den er
blevet varm - der er ikke blevet ændret på opspænding af kæden - den er det
samme som sidste år.
Men jeg har givet den ny olie i efteråret Silkolene Ride 10W-40...
Er der andre som har haft lign. problemer med dette ??
har kørt med Silkolene Race 10W-40 på min forrige Mc uden probs ? er der så
stor forskel på Race contra Ride ?
Vil skifte hendes olie igen - nogle forslag til evt. mærke olie ?

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 17:26

On Sun, 26 Apr 2009 17:52:34 +0200, Johnny Hansen wrote:

> Vil skifte hendes olie igen - nogle forslag til evt. mærke olie ?

Alt andet end Silkolene, og Motul esterbaseret olie :-/ Det klistrer aht.
og det bliver kun værre når at det suger vand. Esterolie hører til i
hermetisk lukkede køleanlæg.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08