Jardine potter.
Fra : Ulvir

Dato : 26-04-09 16:00

Hej gruppe-

Jeg vil gerne montere et sæt Jardine potter på min cykel- Så er spørgsmålet,
hvor kan jeg købe dette mærke her i landet? De kan selvfølgelig købes i USA
til en meget rimelig penge ($344), men hvor meget bliver så lagt på af fyfy
penge, dvs. told, osv?

Mvh- Ulvir.

Fra : Armand

Dato : 26-04-09 16:06

Ulvir skrev:
> [...]
> selvfølgelig købes i USA til en meget rimelig penge ($344), men hvor
> meget bliver så lagt på af fyfy penge, dvs. told, osv?

Tommelfingerregelen er ca. det halve oveni.
Derved at behandlings-gebyret er på (svjh) 100kr påvirkes billigere
sager mere deraf end dyrere, så det kan måske gå hen og blive lidt
derunder for noget til ca. 2.000,-kr :-/

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-04-09 16:12

> De kan selvfølgelig købes i USA til en meget rimelig penge ($344), men
> hvor meget bliver så lagt på af fyfy penge, dvs. told, osv?

Ca. en 1/3 oven på de samlede omkostniger.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Grunnet

Dato : 26-04-09 19:52

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> selvfølgelig købes i USA til en meget rimelig penge ($344), men hvor meget
> bliver så lagt på af fyfy penge, dvs. told, osv?

Told og moms af købspris incl. fragtprisen, hetil kommer 150 kr. til PostDk
for toldbehandlingen-

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-04-09 05:33

On 26 Apr., 16:59, "Ulvir" <bonzodoo...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> til en meget rimelig penge ($344), men hvor meget bliver så lagt på af fyfy

Små 1.000,- jvf. beregneren her:
www.shopusa.com/shopusail/countries/denmark/

Fra : Ulvir

Dato : 27-04-09 13:05

"Jesper Pedersen" <tiper@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
On 26 Apr., 16:59, "Ulvir" <bonzodoo...@hotmail.com> wrote:

Små 1.000,- jvf. beregneren her:
www.shopusa.com/shopusail/countries/denmark/

En meget nyttig side- tak skal du ha'!

Mvh- Ulvir.

Fra : Rasmus

Dato : 01-05-09 08:27

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> wrote in

> [...]
> selvfølgelig købes i USA til en meget rimelig penge ($344), men hvor
> meget bliver så lagt på af fyfy penge, dvs. told, osv?

mhhh jardine......suk

http://www.youtube.com/watch?v=VJ3n9PViJhw&feature=PlayList&p=
9DF0466C970F3168&playnext=1&playnext_from=PL&index=9