HUSK: SBK 09:00 - 09:45
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 07:42

Eurosport

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld
http://dunant65.blogspot.com/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 07:43

J.C.Kløve skrev:
> Eurosport

Assen (øøøøv jeg ville have været der nede i år )

Og super sport 13:00 --> 13:55

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-04-09 07:47

> Eurosport

det er da kun til at optage med det vejr de lover idag, og der er karoline i
Middelfart

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 07:57

Thomas Jensen skrev:

> det er da kun til at optage med det vejr de lover idag, og der er karoline i
> Middelfart

Vejret er nu ikke videre fantastisk her hvor jeg er :-\
men man kunne jo også fint nå en 300 km mellem de to race

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-04-09 08:07

> Vejret er nu ikke videre fantastisk her hvor jeg er :-\
> men man kunne jo også fint nå en 300 km mellem de to race

træls med vejret, men ok 300km mellem de to er friskt nok
Utroligt hvor langt man vil køre for en kop kaffe

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 08:46

Thomas Jensen skrev:

> træls med vejret, men ok 300km mellem de to er friskt nok
> Utroligt hvor langt man vil køre for en kop kaffe

HA!
Det er fan'me ikke for kaffens skyld :-\

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : MKS - 74

Dato : 26-04-09 10:41

On Sun, 26 Apr 2009 08:41:37 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Eurosport

Kan lige nævne at det ser ud somom, at de har fået livestreamen op at
køre på -

http://www.worldsbk.com/en/sbk-live.html

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 11:29

MKS - 74 skrev:

> Kan lige nævne at det ser ud somom, at de har fået livestreamen op at
> køre på -
>
> http://www.worldsbk.com/en/sbk-live.html

åhh det ville være dejligt, har savnet den.

Men SBK-TV er helt yt, eller hur?

Har tidligere satset på at se det i løbet af ugen, men det kan jeg ikke
finde længere

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld