Louis forretning i Sverige??
Fra : Christian Mikkelsen

Dato : 25-04-09 19:11

Hej..

En af mine venner siger han har set en Louis forretning i Malmø, men jeg kan
ikke finde noget på nettet som bekræfter det.. Er der nogen som ved noget om
der skulle findes en Louis i Malmø?.. ville være bekvemt når man nu bor på
Amager.. =)

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 19:38

Du kan købe det i Danmark

http://www.mccn.dk/Menu%20louis.asp

CITAT:

Vi er som de eneste mc forhandler i Danmark, blevet godkendt til at
forhandle samtlige LOUIS produkter.

Det vil betyde besparelser for dig, både på vare køb, men også på fragt
omkostninger, for ikke at snakke om en evt. tur der ned.

Ved at handle LOUIS produkter igennem os, er du altid sikker på at få en god
service og vejledning. Skulle det bestilte mod forventning ikke passe, eller
der er fejl i produktet, kan du ved at handle igennem os, ombyttet det
købte. Og det gør vi gerne med et smil.

Vi har LOUIS kataloger liggende, som du altid er velkommen til at kigge i og
få lidt inspiration.

Derfor kan vi nu tilbyde alle produkter fra LOUIS i tyskland, til de samme
priser omregnet til Danske kr. eksl. fragt omkostninger.

Du kan kun bestille LOUIS varer igennem os, ved at sende din bestilling via
mail til os på mccn@mccn.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 19:39

Du kan købe det i Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 19:39

Du kan købe det i Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 19:40

Du kan købe det i Danmark

Fra : Christian Mikkelsen

Dato : 25-04-09 19:56

"Poul B-H" <pbh a pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> priser omregnet til Danske kr. eksl. fragt omkostninger.
>
> Du kan kun bestille LOUIS varer igennem os, ved at sende din bestilling

Takker.. det var jeg ikke klar over =)

Fra : Anders Majland

Dato : 27-04-09 21:37

> Takker.. det var jeg ikke klar over =)

Er det bare mig der har svært ved at se fidusen ?

Man skal forudbetale til dem, hvorefter de bestiller varene når de har
modtaget pengene.
For den service tager de lidt extra på kursen og også 7,95 euro i
fragt/gebyr (Louis guldkunder får normalt sendt portofrit)

Mhs deres returret så står der kun at hvis det ikke passer eller er
defekt... Louis tager alt retur sålænge det ikke har været taget i brug (i
op til 2år)

Udover at jeg ikke bryder mig om at betale forud så skal der altså mere til
at lokke mig ind i butikken ... Hvis de kunne tilbyde stumperne portofrit og
med en 14dages ubetinget returret som ved postordre kunne jeg nemt finde på
at bestille nogle stumper som jeg ikke har villet tage chancen på (da
returportoen er ret dyr hvis varen ikke lever op til mine forventninger).

/A

Fra : JS

Dato : 27-04-09 23:38

> [...]
> nemt finde på at bestille nogle stumper som jeg ikke har villet tage
> chancen på (da returportoen er ret dyr hvis varen ikke lever op til mine

eller er det bare Louis, der ikke kender til denne mellemmand ??
jens

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-04-09 22:43

"Christian Mikkelsen" <cbm@@mail.dk> writes:

> [...]
> der skulle findes en Louis i Malmø?.. ville være bekvemt når man nu bor på

Jeg tror at han tænker på www.mchuset.se - de har en del Louis stumper
hængende + en forfærdelig masser MC'er til en meeeeget lav pris
(særligt når man regner om til DKK).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)