Papirer til sidevogn?
Fra : LasseNC

Dato : 25-04-09 11:35

Hej!

Jeg har lige købt mig en original MZ sidevogn til MZ'en, men jeg
tænkte på.

Er der noget med reg. attester til sidevogne, eller andet essentielt
jeg skal vide?

Fra : snuskebasse@gmail.co~

Dato : 25-04-09 23:01

On 25 Apr., 19:34, LasseNC <lass...@gmail.com> wrote:
> [...]
> tænkte på.
>
> Er der noget med reg. attester til sidevogne, eller andet essentielt

Såfremt MZ og sidevogn kan sættes sammen med original beslag, vil det
være nemmest at
finde en kopi af et tysk KFZ-brief med "Eintragen" af et tilsvarende
stel og sidevogn.
Det gør det meget nemmere for synsmanden at forstå sammenhængen..

/erik

Fra : LasseNC

Dato : 26-04-09 04:18

On 26 Apr., 07:00, snuskeba...@gmail.com wrote:

> [...]
> stel og sidevogn.
> Det gør det meget nemmere for synsmanden at forstå sammenhængen..

Okay, det vil jeg prøve og se om jeg kan finde!

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-04-09 10:55

"Er der noget med reg. attester til sidevogne, eller andet essentielt jeg
skal vide?"

Find en herhjemme med et tilsvarende køretøj og få en kopi af hans
godkendelseserklæring. Det vil jeg mene er lettest. Sørg for at få en med 2
udførsler. Det burde ikke være noget problem med din. Så kan du nemlig pille
sidevognen af igen uden at skulle til syn ... Og sætte den på igen

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.