Nogen der har erfaringer med Man DP i UK?
Fra : Tommy Larsen

Dato : 22-04-09 19:15

Hejsa!

Efter at jeg i en tidligere tråd blev gjort opmærksom på at brugte
støddæmpere ikke er et hit, og samtidigt fik at vide at jeg kunne
spare ca. 20% hos www.mandp.co.uk i forhold til DK priser (pga det
lave pund), stoppede jeg diverse ting i indkøbskurven hos dem. Inden
da mailede jeg for at høre om de havde bagdæmper på lager, men
desværre gik der 4 dage inden jeg fik svar på at det havde de ikke, og
der havde jeg i min utålmodighed bestilt. Svaret lød på at det havde
de ikke, og der var 7-10 dages leveringstid, fair nok.

Jeg bestiller mine varer den 14. april, og der står at de mailer når
det afsendes.

Den 16. får jeg en mail om at en part er i restordre, og den forventes
hjemme den 20. - stadig fair nok, men lidt øv!

Den 20. får jeg så endnu en mail om en part der er i restordre, dog en
anden denne gang. Forventet hjemme den 17..... Dvs. 3 dage før! De
skriver dog

"We expect to receive these goods into our Warehouse on 17/04/09.
If this date is now in the past, please call us for an updated
schedule.
As soon as we receive the goods, we will dispatch them to you
immediately.
If you paid via a credit card, no monies will be taken until goods are
available and sent to you."

Jeg mailede til dem med det samme, og har stadig ikke hørt fra dem :(

For lige at komme med sidste bøvs, det er dog ikke deres skyld, men
der står jo at de først trækker pengene når varerne skippes, præcis
som en dansk webshop. Desværre brugte jeg min PayPal konto, da jeg
ikke havde mit Visa kort ved hånden, da jeg bestilte, og derfor er
pengene jo trukket med det samme, det skal man lige have med i
baghovedet, når man bruger dem (gad vide hvor mange millioner de
trækker renter af hver dag på den facon....?)

Nå, men tilbage til spørgsmålet - er der nogen der har erfaring med
dem, og er de sådan altid, eller er jeg bare et skoleeksempel i
uheldighed?

Mvh Tommy - der trænger gevaldigt til at komme ud på MC, men mangler
mine dele!

Fra : Armand

Dato : 22-04-09 19:34

Tommy Larsen skrev:
> [...]
>
> Nå, men tilbage til spørgsmålet - er der nogen der har erfaring med
> dem, og er de sådan altid, eller er jeg bare et skoleeksempel i

Jeg har hidtil fået mine bestillinger indenfor en uges tid, men har så
også været forskånet for restordrer!

Lige for retfærdighedens skyld:
Firmaet hedder M&P - Skrevet: "M and P", eller som i netadressen: mandp!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-04-09 20:39

> Nå, men tilbage til spørgsmålet - er der nogen der har erfaring med
> dem, og er de sådan altid, eller er jeg bare et skoleeksempel i
> uheldighed?

har prøvet både at få inden for 1 uge, men sidste gang (i denne måned) tog
det lige lidt længere tid med nogle forrør.

Men for det meste er de stabile nok er min erfaring.

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Siavash T.

Dato : 23-04-09 00:25

Min erfaring med M&P er også relativ for langsom leverance, igen på
grund af restordre. Jeg har købt hos dem 2 gang uden problem. De er
flinke med at informere løbende.

mvh
Siavash T.

Fra : HuddiBras

Dato : 24-04-09 19:49

Tjah.. Jeg hørte ikke nogeo i nogen tid, da jeg bestilte.
Pengene blev så trukket noget eftert, men intet skete.
Information gav de stadig ikke noget af og mine mails
besvarede de ikke i overensstemmelse med min tålmodighed.
Til sidst kom varerne dog.

Mit indtryk er, at de udbyder en masse varer, men intet har på lager.
Jeg gider dem ikke mere. For lidt service i forhold til germanerne.

Mvh
Peter