Dæk med montering
Fra : Jesper

Dato : 21-04-09 07:26

Hvor kan jeg få skiftet dæk i stor kbh, med montering på en bmw.

Prisen er selvfølgelig vigtigt. Kan evt afmontere hjulet og komme med det.

Jeg kender godt dækonline mv. men er mere interesseret i et værskted som
ordner det mens man får en tår kaffe.

Mvh
Jesper

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-04-09 07:56

> Hvor kan jeg få skiftet dæk i stor kbh, med montering på en bmw.

www.soborgmc.dk tager 100kr +m hvis du kommer løst med hjulet. Jeg tror
ikke du når at drikke kaffe før de er færdige. Hvis du kommer med cyklen
tager de normal timepris.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : KentBM

Dato : 21-04-09 12:39

Jesper skrev:
> [...]
>
> Jeg kender godt dækonline mv. men er mere interesseret i et værskted som
Du kan køre ud til BMW-service på Damhus Boulevard, Rødovre. Der for du
valget i mellem flere Metzeler dæk, men jeg ved ikke om du kan få en kop
kaffe i mens. Men det er ikke billigt, hvilket du heller ikke bad om.

Dog billigere end hos BMW Jan Nygaard.

Men prøv at ringe rundt til diverse dæk-centre. Her tror jeg så det
kræver, at du selv afmontere hjulene. Men det er jo så ikke et problem.

--

Kent

Fra : Jesper

Dato : 21-04-09 14:25

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> Du kan køre ud til BMW-service på Damhus Boulevard, Rødovre. Der for du
> valget i mellem flere Metzeler dæk, men jeg ved ikke om du kan få en kop
> kaffe i mens. Men det er ikke billigt, hvilket du heller ikke bad om.

Ham har jeg været hos første og sidste gang , da jeg skulle købe ny BMW. Han
gad ikke ekspedere mig, var enormt sur, så det endte med jeg købte min BMW i
odense.

Jeg prøver en local mc shop.

Men tak for svaret.

Mvh
Jesper

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 21-04-09 15:45

"Jesper" <jesperhjem@mail.dkk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Han gad ikke ekspedere mig, var enormt sur, så det endte med jeg købte min

Samme her - var dog godt nok kun ude efter udstyr.
Men når man kommer 25 minutter før lukketid, butikken er låst og alle mand
er ved at køre maskiner ind på værkstedet og OVERHOVEDET ikke reagere på at
man parkerer, slukker, stiger af, kigger på vinduer og derefter går hen og
står 5 meter fra dem og venter på at en får tid til blot at hilse - og de
rent faktisk lukker værksteds-porten indefra uden at "se" mig.......
Jeg gider ikke engang ringe for at spørge dem hvad klokken er !

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Armand

Dato : 21-04-09 18:30

Jesper skrev:

> Ham har jeg været hos første og sidste gang , da jeg skulle købe ny BMW. Han
> gad ikke ekspedere mig, var enormt sur, så det endte med jeg købte min BMW i
> odense.

Anekdote i samme retning:

Da jeg købte min første motorcykel var der kun én motorcykelforhandler
og værkstedet var på fredag-eftermiddage warm-up lokale byens for
motorcyklister før den tilstødende weekends begivenheder (hvoraf
klubaftenen var det førstkommende faste emne).
Udstillingslokalerne lå ud til gaden ad en lidt snirklet gang fra
værkstedet, og en fredag eftermiddag stod der en sønderjyde og kiggede
forvirret på baglokalets hurlumhej, men forsøgte at få ejerens
opmærksomhed med et råb: "A ve' godt køwe", hvortil bixens ejer rejste
sig og holdt ham hen med "et øjeblik, så skal jeg være der" (som han
havde gang i noget meget vigtigt).
Scenen gentog sig et par gange førend det i det mindste lykkedes ham at
blive gelejdet ud imod udstillingslokalet hvor han kunne se sagerne an.
På et senere tidspunkt rejser mester sig med ordene "at han jo havde en
handel at klare", hvortil flere ensstemmigt kunne forklare at
"sønderjyden, han er skam kørt igen for længe siden!

Et par uger senere gentog samme scenarie sig, men dennegang fik
sønderjyden ikke lov til så meget som at spørge til at købe, førend at
han blev vartet op.
Men det eneste der kom ud af det var en forklaring om at han kun kom for
at sige tak: For han vile egentlig have købt den nye sølvmetallic BMW
R100RS der stod i udstillingen, men da han havde måttet køre uforrettet
var han taget til KOK MC istedet og dér viste det sig at de havde RS'en
i den flotte gule farve som han ikke troede kunne købes herhjemme - Og
nu havde han lige været oppe at hente den og synes lige at han ville
takke mange gange

--
Armand

Fra : Kim Olsen

Dato : 21-04-09 16:47

På Daekonlines hjemmeside er der da link til værksteder, hvor de monterer
dæk, selvom du selv kommer med dem. Der er også masser af danske
værksteder.

Kim

Fra : Futte & Co.

Dato : 21-04-09 17:26

Jesper skrev:
> [...]
>
> Jeg kender godt dækonline mv. men er mere interesseret i et værskted som

Scan-X på artillerivej plejer at være både go'e og billige med montering
af medbragt dæk. Har godtnok aldrig selv prøvet, jeg ordner det sæ'æl
, men scan-x blev tidligere nævn hver gang spørgsmålet blev stillet.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Jørgen

Dato : 22-04-09 13:07

> Scan-X på artillerivej plejer at være både go'e og billige med montering
> af medbragt dæk. Har godtnok aldrig selv prøvet, jeg ordner det sæ'æl ,
> men scan-x blev tidligere nævn hver gang spørgsmålet blev stillet.

Har prøvet Scan-X og det er udemærket. Man kan tage sine dæk med og man kan
låne
værktøj til at afmontere sine hjul. Helt fint.