Knastkæde på Kawx VN 750 Vulcan "snakker"
Fra : Holten

Dato : 16-04-09 18:34

Har kig på en sådan maskine fra 1988.
Den har kørt 30.000 km.

Den er i fin stand og kører godt, men snakker lidt i knastkæden.

Er det en sygdom denne maskine har, lige som den Honda CBR 1000F jeg havde.

Her fik jeg skiftet kæde + strammer og 5000 km efter snakkede den igen.

Har dog ingen erfaring med Kawa ??

I så fald den skal skifted er det så bekosteligt, og kan man køre selvom den
snakker lidt ?

MVH

Holten

Fra : Siavash T.

Dato : 17-04-09 04:51

Hej Holten

Jeg har selv haft Vulcan VN750 var meget glad for den.

Jeg kan fortælle dig, at den originale fjedre i strammerne er for
tynde, derfor bliver de hurtig slappe igen. Der er en i USA der har
udviklet en stærkere fjedre til dette formål. Jeg har prøvet det og
synes, at det hjalp. Se linket her: http://www.tocmanufacturing.com/ACCT.htm

Held og lykke med det.

mvh
Siavash T.