Det må vi have inført i DK (lin
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-09 12:17

http://www.facebook.com/photo.php?pid=356165&id=1134978545&ref=mf

(håber alle kan se det)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-09 13:23

On Sun, 12 Apr 2009 13:16:59 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> http://www.facebook.com/photo.php?pid=356165&id=1134978545&ref=mf
>
> (håber alle kan se det)

Nai, er ikke på den "vogn".

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-04-09 15:02

On Sun, 12 Apr 2009 13:16:59 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>(håber alle kan se det)

Jeg har ingen access til Fjæs

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : LasseNC

Dato : 12-04-09 09:26

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/3135_1117700859454_1134978545_356165_2884398_n.jpg

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-04-09 16:36

On Sun, 12 Apr 2009 08:25:39 -0700 (PDT), LasseNC <lassenc@gmail.com>
wrote:

Hej Lasse.

>http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/3135_1117700859454_1134978545_356165_2884398_n.jpg

Mange tak - Jeg stemmer for

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-09 17:41

LasseNC skrev:

> http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/3135_1117700859454_1134978545_356165_2884398_n.jpg

Tak lasse

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Simon

Dato : 12-04-09 19:36

> http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/3135_1117700859454_1134978545_356165_2884398_n.jpg

Hmm - men hva skal skiltet fortælle? Fortælle mc'er at det er et fedt
sving? Advare om at man kan møde mc'er i svinget? At det kun er skarpt på
en mc? .. Er i hvert fald ikke umiddelbart forståeligt, hvis man ikke er
vant til at se det, tror jeg....

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Anders Majland

Dato : 12-04-09 21:39

Kan i huske den gamle vejtavle med flere sving på. Den fandtes i to udgaver.
Et som "flere sving det første til højre" og det andet "flere sving det
første til venstre"

Jeg ved hvor der stadig står et .... og vejen er ganske hyggelig

Nu er det hele blevet så kedeligt med undertavler isteder der angiver
antallet af sving ... Men hvem har spottet undertavlen med flest sving i DK
?

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 12-04-09 21:47

> Kan i huske den gamle vejtavle med flere sving på. Den fandtes i to
> udgaver. Et som "flere sving det første til højre" og det andet "flere
> sving det første til venstre"

Det er ikke det aktuelle som på
http://www.citytrafikskolen.dk/tavler.asp?contents_id=268&id00=00&dlc=true
jeg tænker på

Fra : Ulvir

Dato : 12-04-09 22:03

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu er det hele blevet så kedeligt med undertavler isteder der angiver
> antallet af sving ... Men hvem har spottet undertavlen med flest sving i
> DK

På vej mod Vorupør fra Thisted er der et skilt for 11 sving- De er sku ret
fede..

Fra : JS

Dato : 12-04-09 22:38

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> På vej mod Vorupør fra Thisted er der et skilt for 11 sving- De er sku ret
> fede..

hvad med den her :
>http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28357<

placeret mellem Oksbøl og Henne, i nærheden af Varde.

jens

Fra : JS

Dato : 12-04-09 22:41

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-04-09 23:11

Ulvir skrev:
> "Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> På vej mod Vorupør fra Thisted er der et skilt for 11 sving- De er sku
> ret fede..

og jeg ville trumfe med 5, men det forslår da ingenting mod 11

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-04-09 09:35

> og jeg ville trumfe med 5, men det forslår da ingenting mod 11

I Nordsjælland er der et stykke vev ved Anisse der er kendt som
"Syvsvingsvejen" pga. skiltningen.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-04-09 07:22

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> I Nordsjælland er der et stykke vev ved Anisse der er kendt som
> "Syvsvingsvejen" pga. skiltningen.

Hov hov! Det er min hjemmebane - væk med jer

--
vh
Torben

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-04-09 08:39

> Nu er det hele blevet så kedeligt med undertavler isteder der
> angiver antallet af sving ... Men hvem har spottet undertavlen med
> flest sving i DK

Ikke mig, men jeg havde nu ikke noget imod at møde dette skilt

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8968

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-04-09 08:43

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke mig, men jeg havde nu ikke noget imod at møde dette skilt
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8968

Hov glemte lige, det er selvfølgelig det sidste billede jeg mener

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Anders Majland

Dato : 13-04-09 09:35

> Hov glemte lige, det er selvfølgelig det sidste billede jeg mener

Der er grafikken som på det gamle danske skilt - og så skal der nok mere end
12 sving på en danske undertavle til at slå den

Men mange bjergpas har jo også mange gode - I Slovakiet kan jeg huske at
svingene på et lille bjerg havde over 50 sving op - og ligesåmange ned igen
på den anden side Desværre var jeg i en minibus

Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-04-09 13:11

> Men mange bjergpas har jo også mange gode - I Slovakiet kan jeg huske at
> svingene på et lille bjerg havde over 50 sving op - og ligesåmange ned
> igen på den anden side Desværre var jeg i en minibus

Jup - den fornemmelse har jeg også haft, de par gange jeg har været med
et par gamle venner på Tenerife. Ualmindeligt fint udseende mc-veje til
Masca-dalen Og ret skarpe buschauffører de har dernede

ScooterBo

Fra : Armand

Dato : 16-04-09 00:22

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> "Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse

> Ikke mig, men jeg havde nu ikke noget imod at møde dette skilt
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8968

Jeg synes også at kunne huske at det er strækningsrelaterede
sving-skilte der er på Rugårds landevej (Nord-vestfyn) :-/

Kan du ikke lige lære JS hvordan han kan henvise uden at holde alle
andre uden PW udenfor!?

--
Armand.