Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering af CS4
Fra : Søren Friberg

Dato : 21-05-09 15:39

Hej gruppe. Når jeg opdaterer CS4 via Help --> Update inde i Photoshop
ender det hver gang med at forskelligt må afsluttes og derfor ikke kan
opdateres. Det gælder både på min Vista- og Windows 7 maskine. På den
sidste er det dog værre, da højreklik-muligheden spoleres fordi der
mangles en version 4.01 af noget.

Andre der kender til problemerne og især nogle mulige løsninger?

Kh. Søren

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-05-09 16:18

Søren Friberg wrote:
> [...]
> mangles en version 4.01 af noget.
>
> Andre der kender til problemerne og især nogle mulige løsninger?

Hm... ikke med CS4, men min CS2 (Mac OS X ver.) lavede noget tilsv. den
anden dag. Den eneste løsning er vist nok at hente de enkelte opd. fra
Adobe hjemmeside i rækkefølge og installere/opdatere hver enkelt
manueltt. - Husk blot, at fx. en ver. 2.0.1 af et eller andet skal
installeres før du kan installere en ver. 2.0.2 osv....

Mht. Win7, så har jeg et par steder hos Adobe læst, at man ikke skal
regne med, det vil fungere 100% endnu pga. dels manglende dele i Win7,
dels er CS pakkerne ikke opd. til brug på Win7. Du skal søge efter de
ting på Adobe forums under FAQs...

mvh. Erik Richard

Fra : Soeren Friberg

Dato : 21-05-09 21:22

Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
> regne med, det vil fungere 100% endnu pga. dels manglende dele i Win7,
> dels er CS pakkerne ikke opd. til brug på Win7. Du skal søge efter de

Tak for svar Erik. Jeg prøver ad den vej

Kh. Søren

Fra : J

Dato : 21-05-09 16:28

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangles en version 4.01 af noget.
>
> Andre der kender til problemerne og især nogle mulige løsninger?

Er Win7 den endelige version?

Fra : Soeren Friberg

Dato : 21-05-09 16:46

J skrev:
> "Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er Win7 den endelige version?

Nej, en gratis RC for alle i et år
og den virker ret godt på min testbærbare, bortset fra ovenstående
småproblemer.

Kh. Søren

Fra : Soeren Friberg

Dato : 23-05-09 20:25

Søren Friberg skrev:
> [...]
> mangles en version 4.01 af noget.
>
> Andre der kender til problemerne og især nogle mulige løsninger?

Adobe ACR 5.4 RC løste en hel del af mine problemer:

http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Camera_Raw_5.4

Kh. Søren