Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Element 7
Fra : Jane

Dato : 17-05-09 14:59

Alle menuer i Elements 7 er pludselig blevet til skråskrift/Kursiv og meget
små bogstaver, næsten ikke til at læse, jeg ved ikke hvad der er sket,eller
om jeg er kommet til at ændre noget.

Håber der er en som kan hjælpe mig til at få normale bogstaver i menuerne
igen, og gerne større. På forhånd tak

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Infinity

Dato : 17-05-09 15:09

> [...]
> meget
> små bogstaver, næsten ikke til at læse, jeg ved ikke hvad der er

Prøv i gruppen for grafik
--

/Infinity

Fra : Bo Bjerre

Dato : 17-05-09 15:09

Jane wrote:
> [...]
> om jeg er kommet til at ændre noget.
>
> Håber der er en som kan hjælpe mig til at få normale bogstaver i menuerne

Jeg kender ikke programmet i detaljer, men jeg ville nok kigge på
edit->preferences->general og se om der er et faneblad, der hedder
interface.

Bo //