Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera i receptionen
Fra : Jan

Dato : 04-05-09 19:39

hej

jeg var engang hos en Tandlæge, der havde et kamera på skranken. sådan en
lille en på en stang med en kugle for oven, de betjænte den direkte fra
computeren. er der nogen der har kendskab til sådan noget udstyr, evt. link

Fra : Per Z

Dato : 04-05-09 20:02

Ja det er noget nymodens teknik det betegnes som et "webcamera". ;P

Fra : J

Dato : 04-05-09 20:04

"Jan" <jandamkjaer@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lille en på en stang med en kugle for oven, de betjænte den direkte fra
> computeren. er der nogen der har kendskab til sådan noget udstyr, evt.

Min tandlæge har en kamera til at stikke i munden på patienterne.

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-05-09 21:51

> [...]
> lille en på en stang med en kugle for oven, de betjænte den direkte fra
> computeren. er der nogen der har kendskab til sådan noget udstyr, evt.

Et gæt: Logitech Websphere (sådan et har min tandlæge).

vh

--
Jan Bøgh
Fotos på http;//album.boegh.net

Fra : Jan

Dato : 05-05-09 20:35

> Et gæt: Logitech Websphere (sådan et har min tandlæge).
>
> vh
>
> --
> Jan Bøgh
> Fotos på http;//album.boegh.net

Tak Jan, lige hvad jeg skulle bruge

Fra : Per Jensen

Dato : 12-05-09 01:25

Jan skrev:
> [...]
> en lille en på en stang med en kugle for oven, de betjænte den direkte
> fra computeren. er der nogen der har kendskab til sådan noget udstyr,

Det skulle vel ikke være ved Jan Legarth, Helsingør ?

Det er et Quickcam Sphere

Jeg så det også da jeg var der med min kæreste, og vi måtte straks have
ét - det så jo ud til at tage ganske gode billeder, men hjemme i
hyggebelysning er det noget forfærdeligt bras. Spar pengene og køb noget
andet er mit råd !!

Selv "almindelige" Logitech kameraer er mere lysfølsomme end Sphere'n

// Per.