Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Paparazzi
Fra : Jfo

Dato : 30-04-09 05:03

Hørte og så masser af politibiler i Sydhavn denne formiddag.
Lige efter kunne jeg se billeder fra actionen på
Ekstrabladet...imponerende:

http://ekstrabladet.dk/112/article1161619.ece

Billedet af anholdelsen er taget af en Jesper Centervall som viser sig
at have siden www.centervall.dk, hvor der er billeder fra utallige
udrykninger i Kbh.

Hvordan gør han det? Altså popper op til tiden på det rigtige sted?
Og hvordan sælger man billeder til f.eks. Ekstrabladet? Sender man det
bare ind imens det stadig er hot og håber at de vil betale for det?

Jon

Fra : PMH

Dato : 30-04-09 12:19

"Jfo" <jon.fossa@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvordan gør han det? Altså popper op til tiden på det rigtige sted?
>Og hvordan sælger man billeder til f.eks. Ekstrabladet? Sender man det
>bare ind imens det stadig er hot og håber at de vil betale for det?

En politiscanner er nok svaret.
En radio der kun kan aflytte. Den indstilles så på den rette
politikreds frekvens, og så kan der høres hvad der sker..

De her ved alt om de slags..:
http://www.dkscan.dk/news.php

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-04-09 12:44

On Thu, 30 Apr 2009 13:19:24 +0200, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>"Jfo" <jon.fossa@gmail.com> skrev i en meddelelse

>En politiscanner er nok svaret.
>En radio der kun kan aflytte. Den indstilles så på den rette
>politikreds frekvens, og så kan der høres hvad der sker..

Og nok også en ven eller to indenfor politiet der kan give et tip i ny
og næ.

/Hans

Fra :    ab©

Dato : 30-04-09 13:43

> Og nok også en ven eller to indenfor politiet der kan give et tip i ny
> og næ.

Måske går han ind for, at lovens lange arm ikke skal spilde tid på besøg hos
bageren - tror at der ryger en del citron-måner den vej ...

ab©

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-04-09 18:13

PMH wrote:
> "Jfo" <jon.fossa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> En politiscanner er nok svaret.
> En radio der kun kan aflytte. Den indstilles så på den rette
> politikreds frekvens, og så kan der høres hvad der sker..

nå, ja, den mulighed er på vej ud, når tetra nettet overtager det gamle
bras, de bruger.

Bo //

Fra : Foto-Finn

Dato : 30-04-09 20:15

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> nå, ja, den mulighed er på vej ud, når tetra nettet overtager det gamle
> bras, de bruger.
>
> Bo //

Ved politiet har man ingen venner den slags må de ikke oplyse
men en scanner er et godt værktøj især når man er i bilen i nærheden,
samtidig har man oparbejdet en kontakt til aviserne eksempelvis
som denne ekstrabladet.
Så leveres de via en mobil pc og sender billederne omgående.
mvh
FE