Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DVD Brænderprogram
Fra : Mogens

Dato : 21-04-09 21:38

Jeg gemmer mine NEF'er og Jpg's i samme folderstruktur, men vil gerne
brænde DVD'er hvor NEF'ere ikke kommer med. Lidt til min overraskelse er
noget sådant åbenbart ikke muligt i CDBurnerXP, og jeg vil derfor gerne
høre om nogen kender et gratis brænderprogram hvor man kan overføre
folderstrukturen til containeren for kun udvalgte filtyper?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-04-09 22:05

Mogens wrote:
> [...]
> høre om nogen kender et gratis brænderprogram hvor man kan overføre
> folderstrukturen til containeren for kun udvalgte filtyper?

Hm, såvidt jeg kan se, kan du gøre det med Roxio MediaCreator 9.x. Men
det vil kræve noget arbejde, da du først skal trække hovedmappen over i
brændevinduet, hvorefter RMC opretter en tilsvarende hierakisk
mappestruktur i vinduet. Herefter skal du manult fjerner hver enkelt NEF
fil med marker+delete.

mvh. Erik Richard

Fra : J

Dato : 21-04-09 22:41

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

Mogens wrote:
> [...]

brændevinduet, hvorefter RMC opretter en tilsvarende hierakisk
mappestruktur i vinduet. Herefter skal du manult fjerner hver enkelt NEF

Nero kan det, hr. Mogens efterspørger. Men Nero er ikke gratis. Er Roxio
det?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-04-09 00:11

J wrote:

> Nero kan det, hr. Mogens efterspørger. Men Nero er ikke gratis. Er Roxio
> det?

Nej, tværtimod, så er det et rimelig dyrt program - omk. $80USd for en
opg., hvis man har en gl. ver. i forvejen og svjh. $129USd, hvis man
ikke har. - I øvrigt samme priser som Roxio Toast Titanium til Mac OS X.
- Godt men dyrt...

Alternativet kunne være DiscBlaze 1.1.1. Den findes i både en gratis-og
en købeversion... Jeg har ikke selv prøvt windows versionen, men Mac OS
X versionen er rimelig, og her kan man også fjerne/tilføje som i RMC og
Nero...
http://www.discblaze.com/win/index.shtml

mvh. Erik Richard