Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 5D II
Fra : /Peter

Dato : 21-04-09 20:12

Fra menuen skal alle valg bekræftes med SET
- det skulle de ikke på 5D og 20D

er det ikke blevet lidt amatøragtigt med
"er du nu sikker" alá Windows

Eller er der en C.Fn jeg har overset?

Fra : Henri Gath

Dato : 21-04-09 22:20

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Fra menuen skal alle valg bekræftes med SET
> - det skulle de ikke på 5D og 20D
>
> er det ikke blevet lidt amatøragtigt med
> "er du nu sikker" alá Windows
>
> Eller er der en C.Fn jeg har overset?

Det ved jeg ikke......jeg bruger mit egt til at tage nogle teknisk
formidable billeder........

Fra : /Peter

Dato : 22-04-09 07:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg ikke......jeg bruger mit egt til at tage nogle teknisk
> formidable billeder........

Jeg skal bruge mit i mange hurtigt skiftende situuationer,
derfor er hurtigt valg i menuen f.eks. filformat afgørende, selvm C1, C2
C3 sikkert også kunne bruges

Fra : gert.medom.ng@gmail.~

Dato : 26-04-09 22:51

On Apr 22, 8:07 am, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:

> Jeg skal bruge mit i mange hurtigt skiftende situuationer,
> derfor er hurtigt valg i menuen f.eks. filformat afgørende, selvm C1, C2
> C3 sikkert også kunne bruges

Jeg har brugt c-indstillingerne meget på en 40D jeg havde. Det
fungerer fint hvis du på forhånd ved hvad du vil få brug for..

Jeg havde for eks. c1 til makro med Raw, spejllås, selvudløser og Av,
og c2 til fugle med s-raw, auto-iso og tv=1/500 S.

Mvh Gert Medom

Fra : /Peter

Dato : 28-04-09 17:03

<gert.medom.ng@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>Jeg havde for eks. c1 til makro med Raw, spejllås, selvudløser og Av,
>og c2 til fugle med s-raw, auto-iso og tv=1/500 S.

Ja, det havde jeg også tænkt mig, og efter at have fundet ud af INFO
vinduet
kan brudges til at se hvilke indstillinger C1, C2 har, hvilken kan være
svært at * huske*
kan det sikkert bruges.
Men alligevel synes jeg det er tilbagegang efter at have væet vandt til
udløseren har SET funkt. på 5D.