Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ændre størrelse på mange foto
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 18-04-09 13:03

Hej,
Jeg har tidligere haft et lille program der i et hug ændrede en serie foto
til en indre størrelse. Kan ikke længere huske hvad det var for et program.

Kender I en metode eller progtam til at løse denne opgave?

Torben

Fra : Hauge

Dato : 18-04-09 13:07

Hej
Torben R. Soerensen wrote:
> Kender I en metode eller progtam til at løse denne opgave?

Irfanview, der er gratis.

Mvh Hauge

Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 18-04-09 13:11

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Irfanview, der er gratis.
>
> Mvh Hauge

TAK det vil jeg fluks se på

Torben

Fra : Kim

Dato : 21-04-09 14:22

"Torben R. Soerensen" <torben.soerensen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> program.
>
> Kender I en metode eller progtam til at løse denne opgave?

MS har et lille gratis program der vist hedder resizer. Det ligger vist
på Microbløds hjemmeside under PowerToys. Så kan det klare opgaven
direkte i stifinder.

Mvh, Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-04-09 14:38

"Kim" skrev i en meddelelse
> MS har et lille gratis program der vist hedder resizer

Tæt på

Det hedder Image Resizer:

http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : J

Dato : 21-04-09 16:40

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> MS har et lille gratis program der vist hedder resizer. Det ligger vist
> på Microbløds hjemmeside under PowerToys. Så kan det klare opgaven

Hvad er Microblød?

Fra : emjeppesen

Dato : 21-04-09 16:51

J skrev: