Foto
IBM760 5420
Teil 3020
En Canon 600mm gyser i 2 afsnit...
Fra : Preben Larsen.

Dato : 06-04-09 18:27

Fra : Klaus G.

Dato : 06-04-09 20:19

> http://www.youtube.com/watch?v=QwDO20Lb1cc&feature=related
> http://www.youtube.com/watch?v=y67sc9pM5KY&feature=related
>
> Skræmmende hvad vand kan gøre :-/ han må være knust.
Ja, det er sq synd. Hvad koster sådan en bandit her i DK og f.eks. i
tyskland?

Og hvad er historien bag? Man laver jo ikke bare en "hovsa" med så dyrt
grej? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Martin [TMM]

Dato : 06-04-09 20:29

Hej
Klaus G. wrote:
> Og hvad er historien bag? Man laver jo ikke bare en "hovsa" med så
> dyrt grej? :)

Ham her gjorde. :(

Hvad er der forøvrigt sket? Vand i objektivet -> is, eller?

Mvh
Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 06-04-09 20:34

> Ham her gjorde. :(
>
> Hvad er der forøvrigt sket? Vand i objektivet -> is, eller?
Så vidt jeg kan læse på youtube, så har han tabt den i noget vand af en art.
Hvorfor, hvorhenne, hvordan og hvorledes, ja det er et godt spørgsmål :)

Fra : Preben Larsen.

Dato : 08-04-09 18:04

Martin [TMM] skrev den 06-04-2009:
> Hej
>
> Ham her gjorde. :(
>
> Hvad er der forøvrigt sket? Vand i objektivet -> is, eller?

Vand, han har sandsynligvis tabt det ned i et eller andet

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Preben Larsen.

Dato : 08-04-09 18:04

Klaus G. forklarede:

> Ja, det er sq synd. Hvad koster sådan en bandit her i DK og f.eks. i
> tyskland?

Alt for meget :-/

> Og hvad er historien bag? Man laver jo ikke bare en "hovsa" med så dyrt grej?
> :)

Der er desværre ingen historie, men jeg gætter på, han har været
overmodig på en eller anden måde, men trist er det sgu.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Peter Holm

Dato : 11-04-09 10:07

Preben Larsen. wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=QwDO20Lb1cc&feature=related
> http://www.youtube.com/watch?v=y67sc9pM5KY&feature=related
>
> Skræmmende hvad vand kan gøre :-/ han må være knust.

ja, det er godt en forsikring imod sådanne uheld kun koster ca. kr. 500
årligt.

Mvh
Peter

Fra : Preben Larsen.

Dato : 11-04-09 16:29

Peter Holm forklarede:

> ja, det er godt en forsikring imod sådanne uheld kun koster ca. kr. 500
> årligt.

Det må vi håbe han har, men ja, en sådan forsikring vil være dumt ikke
at have.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : jagge

Dato : 11-04-09 18:03

Peter Holm <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote:

> ja, det er godt en forsikring imod sådanne uheld kun koster ca. kr. 500
> årligt.

Øhh hvor ??

Jeg har tidligere kigget på sådanne elektronikforsikringer og hvis man
kigger nærmere dækker de kun op til et ret begrænset beløb og de har
typisk meget høj selvrisiko.

MVH

Jakob

Fra : Peter Holm

Dato : 11-04-09 20:49

jagge wrote:

> [...]
>
> Jeg har tidligere kigget på sådanne elektronikforsikringer og hvis man
> kigger nærmere dækker de kun op til et ret begrænset beløb og de har

Alm Brand som jeg har snakket med tager ca. kr 1000 om året og kr. 1000 i
selvrisiko. Ingen topgrænse for dækning.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-05-09 13:28

Klaus G. wrote:
> Og hvad er historien bag? Man laver jo ikke bare en "hovsa" med så dyrt
> grej? :)

Han skulle vel fotografere en and... ?

// Hans