Mantrailing
Fra : Jürgen

Dato : 14-05-09 15:52

Hej,

jeg vil gerne med min hund forsøg mantrailing.
Gives ved Århus en Maintrailing gruppe?
Mange tak,
Jürgen

Fra : jopa

Dato : 14-05-09 16:30

"Jürgen" <smiley1982@gmx.net> skrev

> jeg vil gerne med min hund forsøg mantrailing.
> Gives ved Århus en Maintrailing gruppe?
> Mange tak,

Mantrailing er nok det vi kalder sporsøgning og det trænes i masser af
Schæfer klubber blandt andet.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Bufas

Dato : 16-05-09 18:36

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i meddelelsen
> "Jürgen" <smiley1982@gmx.net> skrev

> Mantrailing er nok det vi kalder sporsøgning og det trænes i masser af
> Schæfer klubber blandt andet.

Mantrailing kaldes vist på dansk ID Spor, og det er ikke just den slags spor
de træner i ScH-regi, da BHP spor skal gåes meget nøjagtigt af hensyn til
konkurrence.

Mig bekendt bruges ID spor mest inden for politiet, og der er også nogle som
bruger det i PH og Redningshunde. Ved ikke helt med hjemmeværnet, men det
kunne tænkes at der også er nogle der der bruger det.

Så jeg vil undersøge disse steder og høre om det er det de bruger der lokalt
ved Århus, det er mit bedste bud pt.

/Bufas

--
www.appenzeller.dk Abora vom Höfli