zero reklame hvilken hund ??
Fra : HSLK

Dato : 03-05-09 10:06

Hejsa

Der er for tiden en reklame på tv for coka Cola zero.
I den ene er der en lille sød hund er der evt nogle der ved hvad det er
for en race ???

Knus Henriette.

Fra : battlefields

Dato : 03-05-09 16:17

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Der er for tiden en reklame på tv for coka Cola zero.
> I den ene er der en lille sød hund er der evt nogle der ved hvad det er
> for en race ???

Hej
Jeg har ikke selv set filmen, men fandt et link, hvor de alle mener at der
er tale om en Jack Russel Terrier.
Se her:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=313262

Hilsen Vibeke

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-05-09 18:05

Den 03-05-2009, skrev battlefields:
> [...]
>
> Hej
> Jeg har ikke selv set filmen, men fandt et link, hvor de alle mener at der

Det er også vores bud.
Kai

Fra : HSLK

Dato : 04-05-09 10:56

Hejsa

Tak for svaret begge to det var også mit gæt

Den er altså bare super nuttet og ud fra hvad jeg har læst om og set
ind til videre er det bare en hund for mig

Knus Henriette.

Fra : Hm

Dato : 04-05-09 15:16

> [...]
>
> Tak for svaret begge to det var også mit gæt
>
> Den er altså bare super nuttet og ud fra hvad jeg har læst om og set ind

Hej Henriette, nu skal du ikke tage fejl af en Jack Russel - det er en kæmpe
hund i en lille krop.

Hanne

Fra : ager

Dato : 04-05-09 17:39

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Henriette, nu skal du ikke tage fejl af en Jack Russel - det er en
> kæmpe hund i en lille krop.

- og med et kæmpe ego ((-;
men kan man tøjle sådan et ego, er det en vildt skøn race!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : HSLK

Dato : 05-05-09 06:27

> - og med et kæmpe ego ((-;
> men kan man tøjle sådan et ego, er det en vildt skøn race!

Hejsa

Det håber jeg jeg kan , jeg har i hvertfald masser af tid

Knus Henriette.

Fra : HSLK

Dato : 05-05-09 06:25

> Hej Henriette, nu skal du ikke tage fejl af en Jack Russel - det er en kæmpe
> hund i en lille krop.
>
> Hanne

Hejsa

ja det har jeg læste mig til
Jeg har før haft en labrador en skøn hund
Jeg vil gerne have en mindre hund denne gang i hvertfald fysisk

Knus Henriette.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 07-05-09 12:45

Hm wrote:
> Hej Henriette, nu skal du ikke tage fejl af en Jack Russel - det er en kæmpe
> hund i en lille krop.

Hvad menes der med det, sådan mere konkret?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hm

Dato : 07-05-09 13:05

> Hvad menes der med det, sådan mere konkret?
>
> --
> Peter Knutsen

At skindet er alt, alt for stramt

Hanne/ som godt tror du ved hvad jeg mener

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-05-09 08:44

Hm wrote:

> At skindet er alt, alt for stramt
>
> Hanne/ som godt tror du ved hvad jeg mener

Nej, jeg ved det ikke. Jeg har set udtrykket brugt herinde et par gange,
og jeg vil gerne vide seriøst hvad det betyder, og hvor udbredt brugen
af det er.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hm

Dato : 11-05-09 09:36

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> og jeg vil gerne vide seriøst hvad det betyder, og hvor udbredt brugen af

Hej Peter
det må du undskylde

som en anden skrev = stort ego

de fleste små hunde ved godt de er små, og forholder sig til det,

En Jack Russel er avlet til at have dette sind.

-går i krig med hvad som helst og er som regel svær at opdrage, kan for det
meste ikke løbe frit, har et hidsigt temperament o.s.v.

Så det kræver en del opdragelse, men det er også en sød og rar hund .

Hanne/ som faktisk syntes det var en lidt dårlig forklaring

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-05-09 10:17

In news:4a07e3c4$0$90271$14726298@news.sunsite.dk,
Hm <mishm8116@gmail.com> typed:
> [...]
>
> Så det kræver en del opdragelse, men det er også en sød og rar hund .
>
> Hanne/ som faktisk syntes det var en lidt dårlig forklaring

Jeg synes da at det er en fin forklaring. Det samme gør sig jo også gældende
for menneskeracen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hm

Dato : 11-05-09 12:11

> Jeg synes da at det er en fin forklaring. Det samme gør sig jo også
> gældende for menneskeracen.

Tak Tove du er nu også så rar, og Ja til det sidste

Hanne/ som ikke er lille

Fra : Pwh

Dato : 11-05-09 19:06

Hm, skrev:
> [...]
>
> -går i krig med hvad som helst og er som regel svær at opdrage, kan
> for det meste ikke løbe frit, har et hidsigt temperament o.s.v.

Sådan en lille pishund mødte vi idag på lortestien
Angel luffede trådløst derudaf og passede sig selv,
men da hun passerede det lille myr i snor røg den bjæffende på hende.
Der kom nærmest en brøl helt nede fra maven fra hende,
jeg skal love for at tæppetisseren kom på bedre tanker
Siger hun først den slags lyde skal ikke engang Tyson have noget klinket,
så kalder jeg ham self for Tøson eller Splejson

/Jens (hvis hunde har en del øgenavne)