iPod og Linux
Fra : soeren_hindsholm_940~

Dato : 08-05-09 12:30

Er der et program så min ny-installerede Ubuntu, som jeg jer rigtig
glad for, kan overføre radioudsendelser fra pc'en til min iPod?
Rhytmbox Music Player kan nemlig ikke.

Venlig hilsen

Søren Hindsholm

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 08-05-09 19:52

On Fri, 8 May 2009 11:30:06 -0700 (PDT), soeren_hindsholm_9400 wrote:

> Er der et program så min ny-installerede Ubuntu, som jeg jer rigtig
> glad for, kan overføre radioudsendelser fra pc'en til min iPod?

Jeg plejer at bruge gtkpod:

* http://www.gtkpod.org/
* http://packages.ubuntu.com/jaunty/gtkpod

Mvh.

--
"I wanted a computer, not a glorified fruit machine." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 08-05-09 20:10

Den Fri, 08 May 2009 11:30:06 -0700 skrev soeren_hindsholm_9400:

> Er der et program så min ny-installerede Ubuntu, som jeg jer rigtig glad
> for, kan overføre radioudsendelser fra pc'en til min iPod? Rhytmbox
> [...]

Hvorfor åbner du ikke bare Tilføj/Fjern Software, og skriver IPod i
søgefeltet?

Men der plejer at findes et program der hedder IPodder, eller lign.

---
Karl Erik.

Fra : soeren_hindsholm_940~

Dato : 09-05-09 01:34

On May 8, 8:51 pm, a...@koldfront.dk (Adam Sjøgren) wrote:

> [...]
>
> --
>  "I wanted a computer, not a glorified fruit machine."        Adam Sjøgren

Kære Adam

Tak for svar - men kan gtkpod hente pod-casts fra radiostationernes
hjemmesider? Jeg kan ikke finde den funktion i programmet.

Venlig hilsen
Søren

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 09-05-09 12:43

On Sat, 9 May 2009 00:34:22 -0700 (PDT), soeren_hindsholm_9400 wrote:

> Tak for svar - men kan gtkpod hente pod-casts fra radiostationernes
> hjemmesider? Jeg kan ikke finde den funktion i programmet.

Det ved jeg ikke, det har jeg aldrig forsøgt at bruge det til - den
opgave klarer hpodder for mig:

* http://software.complete.org/software/projects/show/hpodder
* http://packages.ubuntu.com/jaunty/hpodder

Mvh.

--
"Angels can fly because they take themselves lightly." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk