Antispamsystem med webUI?
Fra : Steen Suder

Dato : 26-04-09 21:41

Jeg søger et antispamsystem med web-UI, der tillader en bruger at se på
karantænens indhold, justere enkelte indstillinger etc.
Evt. med admin-login også.

Jeg ved godt Dspam har noget sådant, men er der andet?

Det kan køre SA, DCC, Razor, Pyzor, RBL*, adaptiv greylisting, CRN...
hvad som helst nedenunder, men det behøver ikke at være besværligt at
sætte op.
(Jeg gider ikke bruge måneder på det

Forslag?

--
Steen Suder

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 26-04-09 21:55

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> Det kan køre SA, DCC, Razor, Pyzor, RBL*, adaptiv greylisting, CRN...
> hvad som helst nedenunder, men det behøver ikke at være besværligt at
> sætte op.
> (Jeg gider ikke bruge måneder på det

SpamAssassin + SQLGrey (hvis du altså kører Postfix). For webinterfaces:
http://wiki.apache.org/spamassassin/WebUserInterfaces

Allan Willems Joergensen, OnDemand: http://www.nowhere.dk

"I must remove that bunion," Tom said callously.

Fra : Martin

Dato : 28-04-09 09:50

Steen Suder skrev:
> [...]
>
> Det kan køre SA, DCC, Razor, Pyzor, RBL*, adaptiv greylisting, CRN...
> hvad som helst nedenunder, men det behøver ikke at være besværligt at

Hvis du kører virtuelt er du hurtigt i gang med denne:
http://www.global-domination.org/ESVA.php

Mvh
Martin