MS Windows
briani 27239
Joblist i vista
Fra : lnc

Dato : 21-05-09 19:55

Jeg har mistet muligheden for at lukke programmer i vista
skannet med hijakthis
skannet med adaware
online scan Trend

findes der en nem løsning så jeg igen får joblisten tilbage til std model

Mvh Lars

Fra : Per

Dato : 21-05-09 20:22

lnc wrote:
> [...]
> skannet med adaware
> online scan Trend
>
> findes der en nem løsning så jeg igen får joblisten tilbage til std

Jeg forstår det sådan du ikke kan få adgang til din jobliste med
Ctrl+ALT+DEL eller med højreklik på processlinien.

Du kan prøve med Superantispyware (gratis) den har en funktion til at
gendanne joblisten under (præferencer/reperationer)

www.superantispyware.com det er iøvrigt et rigtig godt program (nok det
bedste af de gratis) til at scanne for malware.

mvh. Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-05-09 20:48

lnc skrev:
> Jeg har mistet muligheden for at lukke programmer i vista

Du er ikke bare kommet til at dobbeltklikke på
vinduesrammen? Tjek nederst på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-jobliste-trin.php#faneblade

Siden er ganske vist skrevet ud fra XP, men mon ikke det
samme gør sig gældende i Vista.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til Windows og internettet:

Fra : Ole C

Dato : 21-05-09 22:08

Kim Ludvigsen skrev blandt andet:

> http://kimludvigsen.dk/tips-windows-jobliste-trin.php#faneblade
>
> Siden er ganske vist skrevet ud fra XP, men mon ikke det
> samme gør sig gældende i Vista.

Jo - det er det samme i Vista.

--
vh
Ole C

Fra : lnc

Dato : 22-05-09 07:29

jeg har ikke mulighed for at vælge noget det eneste der er synligt er det
program der er aktivt der er ingen muligheder for at se ydeevne og de andre
funktioner og lukning af jobliste går via højreklik og så luk

det ender med reinstallation :(

Mvh Lars

Fra : lnc

Dato : 22-05-09 07:38

Fra : Ole C

Dato : 22-05-09 08:03

lnc skrev blandt andet:

> [...]
> det program der er aktivt der er ingen muligheder for at se ydeevne
> og de andre funktioner og lukning af jobliste går via højreklik og så

Og du har prøvet at dobbeltklikke på vinduesrammen?

> det ender med reinstallation :(

Måske...

--
vh