MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 7 trojan
Fra : Rado

Dato : 19-05-09 13:55

Fik lige en mail fra PCTools:

"Thousands of Windows 7 builds downloaded on Torrent and P2P sharing
sites contain a malicious Trojan designed to target your personal
information and has the potential to cause system failure and result
in identity theft or financial loss for the end user."

Men hvorfor henter folk den der når den kan hentes hos MS? Er det ikke
alle der kan hente den der?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Peter T.

Dato : 19-05-09 14:40

In article <ksa515pc06g19692f9j5pohupuc9ca8mih@4ax.com>,
rado@fjernpost1.tele.dk says...

> Men hvorfor henter folk den der når den kan hentes hos MS? Er det ikke
> alle der kan hente den der?

Mit bud. Der er ret sikkert mange der enten ikke er klar over, at den
kan hentes gratis hos microsoft eller satser på, at de kan hente den på
et BT-site med en større hastighed end hos microsoft.
Jeg har ikke tjekket warezscenen længe, men jeg kan også snildt
forestille mig, at der flyder versioner rundt på diverse BT-sites, der
påstår, at de ikke lider af udløbsdato. Og der jeg kan også snildt
forestille mig, at sådan en w7er kan indeholde snavs. Hæng mig dog ikke
op på sidste påstand, da der ikke er en skid belæg for den. :)

--
Peter T.

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-05-09 14:58

Rado skrev, Den 19-05-2009 14:54:
> Men hvorfor henter folk den der når den kan hentes hos MS? Er det ikke
> alle der kan hente den der?

Den var ude på nettet før Microsoft frigav den.

Fra : PA

Dato : 19-05-09 16:40

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> in identity theft or financial loss for the end user."
>
> Men hvorfor henter folk den der når den kan hentes hos MS? Er det ikke

Det er såmen fordi den er på Dansk.

MS er på engelsk.

MVH Per