MS Windows
briani 27239
Stifinder i fejlsikret ?
Fra : Jane

Dato : 18-05-09 14:38

Hej
Jeg har en Vistamaskine, og jeg har hentet lidt 'snavs', dette plejede jeg
altid at kunne hive ud,, gennem fejlsikret og stifinder. Jeg blev noget
overrasket nu, da jeg prøvede samme fremgangsmåde i vistamaskinen (er vant
til XP), der er ingen stifinder ihvertfald på en ganske anden måde.
Er der mulighed for, at få det indstillet således, at den stadig kan åbne
stifinder som med den kendte XP, eller hvad er alternativet ?
Jane

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-09 15:06

Højreklik startknappen og vælg Stifinder.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 18:27

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Højreklik startknappen og vælg Stifinder.

Det kommer stifinder i Vista, ikke til at ligne stifinder i XP af.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : KS

Dato : 18-05-09 19:18

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
>
> Det kommer stifinder i Vista, ikke til at ligne stifinder i XP af.

Ja, det var da at ønske - kan den komme til det ?

Mvh KS

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 21:39

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> wrote in message

> Ja, det var da at ønske - kan den komme til det ?

Nej.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 15:31

> [...]
> Er der mulighed for, at få det indstillet således, at den stadig kan åbne
> stifinder som med den kendte XP, eller hvad er alternativet ?

Tryk på <WIN> + <E>

Mvh Villy
http://home21.inet.tele.dk/villy/

Fra : Jane

Dato : 19-05-09 08:37

Hm! ´´ Måske fik jeg det ikke forklaret til UG ?

Den starter jo fintnok stifinder i almindelig brug. men jeg mente at starte
stifinder i fejlsikret tilstand ?
Nu har jeg så ordnet den virus i fejlsikret, men vil gerne vide det, til
næste gang,,,, kan man starte stifinder i fejlsikret, så den ligner det
samme, som ved normal brug ?

Håber dette gav lys over spørgsmålet, så det er til at svare på ?
Jane

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-05-09 22:08

"Jane" <Guitardiv1@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> samme, som ved normal brug ?
>
> Håber dette gav lys over spørgsmålet, så det er til at svare på ?
Ja, stifinder er fuldstændig magen til i fejlsikret tilstand.

Kurt

Fra : Jane

Dato : 20-05-09 12:33

Undskyld Kurt.
Men det er jo det, den netop ikke er den er, stifinder ser meget anderledes
ud i Vista-fejlsikret, end i Vista-nomalkørsel ?

Jane

Fra : Ole C

Dato : 20-05-09 13:29

Jane skrev blandt andet:

> Undskyld Kurt.
> Men det er jo det, den netop ikke er den er, stifinder ser meget
> anderledes ud i Vista-fejlsikret, end i Vista-nomalkørsel ?

Jeg tillader mig at svare, selvom jeg ikke hedder Kurt
Windows Vista skifter til klassisk udseende i Fejlsikker tilstand - og
bruger desuden en meget primitiv grafik-driver, som gør tekst og billeder
store og grove.
Noget tilsvarende er også tilfældet i XP....
Men funktionaliteten af Stifinder er den samme som i normaltilstand - og
under "Vis" i værktøjslinien kan du ændre ikonstørrelse etc.
Prøv for sjov at ændre brugerfladen til "Klassisk tema" under Personlige
indstillinger...

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-05-09 20:26

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> under "Vis" i værktøjslinien kan du ændre ikonstørrelse etc.
> Prøv for sjov at ændre brugerfladen til "Klassisk tema" under Personlige

Man kan vist ikke få den til at opdele i 2 kolonner i fejlsikret? Funktionen
som i "normal" stifinder kan styres med Mapper knappen.
Således at man f.eks. ser mapper til venstre og filer til højre.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-05-09 20:24

> Undskyld Kurt.
> Men det er jo det, den netop ikke er den er, stifinder ser meget
> anderledes ud i Vista-fejlsikret, end i Vista-nomalkørsel ?
>
> Jane

Ups - sorry. Sov vist lige. Der er stor forskel - så jeg skrev noget vrøvl.

Kurt

Fra : AB

Dato : 20-05-09 13:16

Download 'Total Commander' - så har du noget som fungerer perfekt - og
tilmed nemmere at have med at gøre end Stifinder

AB