MS Windows
briani 27239
Fjernsupport
Fra : KS

Dato : 18-05-09 05:34

Hvorfor er dette holdt op med at virke ?

Jeg har haft en forbindelse fra Århus Til Ålborg, men nu virker den
pludselig ikke mere:

Nogle ideer ?

Mvh KS

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 06:29

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> wrote in message
> Hvorfor er dette holdt op med at virke ?
>
> Jeg har haft en forbindelse fra Århus Til Ålborg, men nu virker den
> pludselig ikke mere:
>
> Nogle ideer ?

Det er pga vejret. (hint, med de oplysninger du kommer med, kunne du
ligeså godt kigge i brugte te blade efter svaret).

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : KS

Dato : 18-05-09 16:59

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> wrote in message

> Det er pga vejret. (hint, med de oplysninger du kommer med, kunne du
> ligeså godt kigge i brugte te blade efter svaret).

Tror du virkelig det kan være vejret ?

Det kunne jo være der var en simpel forklaring i retnint af at "det gik galt
med opdatering X.X.X.X" !

Men Alle flueben er tjekket i "begge ender" og anmodningsfilen i mailen
åbner programmet
og forsøger i et stykke tid at få fat i modparten - men melder at den ikke
kan, og siger at han
måske har lukket fjernkontrol. Det mener jeg jo er testet med gennemgangen
af alle fluebenene.

Jeg har prøvet præcis det samme internt i huset og der virker det udmærket.

Fjerncomputeren er koblet via Stofanet - brugeren hedder Jens og har godt
nok rødt hår og frejner,
men jeg tror nu ikke det er det, som er galt.

mvh KS

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 18:26

> Tror du virkelig det kan være vejret ?

Er det sandt?.....

> Jeg har prøvet præcis det samme internt i huset og der virker det
> udmærket.

Men der har du heller ikke netværksudstyr der kan blokere for netop
fjernsupport.

hvorfor ikke bare benytte teamviewer?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : jos

Dato : 18-05-09 06:55

> Jeg har haft en forbindelse fra Århus Til Ålborg, men nu virker den
> pludselig ikke mere:
>
> Nogle ideer ?
>
> Mvh KS
Tror du ikke bare det var den store lastvognsulykke ved Randers, som
blokerede i en 3 timer?

finn