MS Windows
briani 27239
Kan win 7 RC kun installeres én gang ?
Fra : Erik Greve

Dato : 15-05-09 05:30

Efter lidt afprøvning vil jeg gerne installere win 7 RC på min primære
maskine i en selvstændig partition.

Når jeg når til indtastning af Product key får jeg fejlmelding, selv om
det er den samme kode, som jeg har brugt på min testmaskine - hvad nu ?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-09 14:39

"Erik Greve" skrev i en meddelelse
> Når jeg når til indtastning af Product key får jeg fejlmelding, selv om
> det er den samme kode, som jeg har brugt på min testmaskine - hvad nu ?

Det problem er jeg ikke rendt ind - jeg har brugt samme kode på flere PC'er
uden problemer.

Men de er jo tidsbegrænsede, da det jo stadig er beta/rc version - så jeg
ved ikke om du er rendt ind i problemer med det ?

Ellers hent en ny og få en ny kode.....

Oprindelig var der kun ganske få koder i omløb og det var samme kode, som
mange fik - og det voldte åbenbart ikke problemer dengang.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-05-09 15:52

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Hej Jan

Du kan med sikkerhed installere Windows 7 flere gange, endda på flere PC'er
med samme copy/kode

Mvh Peter

Fra : Erik Greve

Dato : 15-05-09 08:05

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Når jeg når til indtastning af Product key får jeg fejlmelding, selv om
> det er den samme kode, som jeg har brugt på min testmaskine - hvad nu ?

Tak for svar, jeg arbejder videre på det.
Venlig hilsen
Erik

Fra : Jan Riber

Dato : 15-05-09 23:38

Erik Greve skrev:
> [...]
>
> Når jeg når til indtastning af Product key får jeg fejlmelding, selv om
> det er den samme kode, som jeg har brugt på min testmaskine - hvad nu?

Den hentede key kan ifølge downloadsiden bruges til 3 computere.

Vh. Jan