MS Windows
briani 27239
MS-internet Explorer lukker ned.
Fra : Bente Christensen

Dato : 11-05-09 17:06

Jeg har prøvet at installere IE6, IE7 og IE8 efter tur.

Ligegyldig hvilken een, jeg bruger, så lukker den ned, når jeg aktiverer et
link fra den valgte startside.

Kan dette afhjælpes?
Maskinen er nyformateret.
Kører Win-xp-home.

Hilsen Bente C.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-09 17:10

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Kan dette afhjælpes?
> Maskinen er nyformateret.
> Kører Win-xp-home.
>
> Hilsen Bente C.

Gå over til VISTA. det fungerer så godt.

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 11-05-09 17:25

On Mon, 11 May 2009 18:09:42 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

>"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i meddelelsen

>Gå over til VISTA. det fungerer så godt.
gør den det.

>Hilsen Åge

Er det ikke lidt drastisk. Man smider vel ikke et nyt styrestystem
ind, fordi en browser driller.

per

Fra : Stampe

Dato : 11-05-09 17:56

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Gå over til VISTA. det fungerer så godt.
>
> Hilsen Åge
Hvad så klåge åge hvilken version udbedre mandens problemer? Eller er du
bare ude på skrammer?

allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-05-09 22:15

Stampe skrev:

> hvilken version udbedrer mandens problemer?

Ser du slet ikke noget? Han svarer Bente, som
plejer at være et pigenavn

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-09 08:40

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Ser du slet ikke noget? Han svarer Bente, som
> plejer at være et pigenavn

Ja, og "Stampe" plejer at være et kanin-navn

Hilsen Åge

Fra : Stampe

Dato : 12-05-09 08:53

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, og "Stampe" plejer at være et kanin-navn
>
> Hilsen Åge

Ja Åge mit mellemnavn er Stampe og kom til at skrive lidt for hurtigt at jeg
ikke så det var et pigenavn - sorry. Men at dit forslag om at gå over til
Vista er et latterligt indlæg står jeg sku fast ved. Skulle hun gå ud og
købe en Vista når nu hun har købt en XP? Hvad fanden er det for et forslag
at give hende?

Mvh
Allan

Fra : Per H

Dato : 12-05-09 10:06

On Tue, 12 May 2009 09:53:01 +0200, "Stampe" <ask@ SLET
ask-service.dk> wrote:

>"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Skulle hun gå ud og
>købe en Vista når nu hun har købt en XP? Hvad fanden er det for et forslag
>at give hende?

Men kan vel sige at der blev skudt med skarpt.

per

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-05-09 23:50

Stampe skrev:

> Ja Åge mit mellemnavn er Stampe og kom til at
> skrive lidt for hurtigt at jeg ikke så det var et
> pigenavn - sorry.

Du kunne jo bare bruge dit rigtige navn, så giver det
ikke anledning til misforståelser.

Jeg har aldrig forstået hvorfor folk kalder sig de
mærkeligste ting i disse grupper - det giver altid
anledning til ballade.

Desuden er der det med seriøsiteten i indlæggene,
hvem tror på kaninen, og hvem tror på Åge?

Jeg tror mest på Åge, fordi han viser sit navn

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-05-09 07:49

"Allan Vebel" <> skrev i meddelelsen ...

> Desuden er der det med seriøsiteten i indlæggene,
> hvem tror på kaninen, og hvem tror på Åge?
>
> Jeg tror mest på Åge, fordi han viser sit navn

Hvis du har set, hvad ævl Åge skriver i andre grupper
vinder Stampe uden at kende ham.

mvh
Henning

Fra : Stampe

Dato : 13-05-09 09:05

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> Hvis du har set, hvad ævl Åge skriver i andre grupper
> vinder Stampe uden at kende ham.
>
> mvh
> Henning

Fandens til tråd Jeg plejer ikke at fare sådan op, men altså altså. Nå
men jeg bruger mit mellemnavn Stampe på usenet da det bliver jeg kaldt.

Mvh
Allan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-05-09 18:27

"Åge Halldorsson" skrev i en meddelelse
> Gå over til VISTA. det fungerer så godt.

Det var da forhåbentlig et vittighed - men så var den da OK

Jan

Fra : Per H

Dato : 11-05-09 17:19

per

Fra : Per H

Dato : 11-05-09 17:22

<bente.chr@mail.dk> wrote:

>Jeg har prøvet at installere IE6, IE7 og IE8 efter tur.
>
>Ligegyldig hvilken een, jeg bruger, så lukker den ned, når jeg aktiverer et
> [...]

Det plejer vel at køre meget udmærket.

Måske man kunne prøve at instalere en anden browser
http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/

Ikke at det løser problemet, måske bliver det forviret når du har 3 IE
på maskinen?

per

Fra : Bente Christensen

Dato : 11-05-09 17:37

Hej Per.

Du skrev:
> [...]
> http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/
>
> Ikke at det løser problemet, måske bliver det forviret når du har 3 IE
Svar:
jeg har ikke tre browsere på maskinen ad gangen.
Jeg har bare prøvet alle tre versioner på skift.
Maskinen har i tre år kørt upåklagelig med IE7.

> Mvh
>
> per
M.v.h. Bente C.>

Fra : ER

Dato : 11-05-09 17:44

Bente Christensen skrev:
> Jeg har prøvet at installere IE6, IE7 og IE8 efter tur.
>
> Ligegyldig hvilken een, jeg bruger, så lukker den ned, når jeg aktiverer
> [...]
jeg fulgte dette råd jeg fik i internet explorer gruppen og så virker
det igen:

Prøv om du kan reparere Windows Update med dette fix ->
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-05-09 17:48

"Bente Christensen" <> skrev i meddelelsen ...
> Jeg har prøvet at installere IE6, IE7 og IE8 efter tur.
>
> Ligegyldig hvilken een, jeg bruger, så lukker den ned, når jeg aktiverer
> [...]
Hmm. Jeg tror du har et problem i IE6 og problemet bliver arvet
med over, når du opgraderer til IE7 og IE8. Har prøvet det.
Når nu du skriver ny formateret, så har du vel ikke nået at installere
alt for meget. Så prøv at formatere og geninstallering af Windows.

mvh
Henning

Fra : Stampe

Dato : 11-05-09 18:01

> [...]
> Jeg har prøvet at installere IE6, IE7 og IE8 efter tur.
>
> Ligegyldig hvilken een, jeg bruger, så lukker den ned, når jeg aktiverer

Der er noget rivende galt - Har du opdateret med alle opdateringerne? - Hvad
har du nået og fået installeret? Jamen jamen kan du overhoved komme ind og
opdatere fra MS Update?

Mvh
Allan

Fra : Bente Christensen

Dato : 20-05-09 05:19

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Der er noget rivende galt - Har du opdateret med alle opdateringerne? -
> Hvad har du nået og fået installeret? Jamen jamen kan du overhoved komme

Med lidt held er det lykkedes mig at nå til Servicepack2.

> Mvh
> Allan

M.v.h. Bente C.>

Fra : KsNa

Dato : 20-05-09 17:29

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i en meddelelse

> Med lidt held er det lykkedes mig at nå til Servicepack2.

Har du prøvet "Funktioner - Internetindstillinger -Avanceret - Knappen
Nulstil"

Mvh
kim