MS Windows
briani 27239
MS Internet Explorer 8 - langsom blokerer ~
Fra : bosol

Dato : 11-05-09 00:31

MS Internet Explorer 8 - langsom blokerer låser. Jeg har fortrudt
skiftet fra 7 til 8. Er jeg på en site og går mere ind (i ved hvad jeg
mener) låser og blokerer IE8 og der kommer en meddelelse. Jeg rydder
dagligt op med CCleaner.
Jeg har de andre browsere, men nogen kræver stadig IE. MS "gider ikke"
hjælpe. Hvad kan jeg gøre for at komme tilbage til IE7 eller findes
nogle indstillinger jeg selv kan gøre !
vh Bo

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-09 08:32

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen

hjælpe. Hvad kan jeg gøre for at komme tilbage til IE7 eller findes
nogle indstillinger jeg selv kan gøre !
vh Bo

Du kan skrue computeren tilbage til tiden før du installerede IE7. Du vælger
en dato i "Recovery manager".

Hilsen Åge

Fra : bosol

Dato : 11-05-09 01:36

On 11 Maj, 10:31, Åge Halldorsson <a...@post.tele.dk> wrote:
> "bosol" <bosole...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:9f784793-9aeb-405b-8e5c-df8767b96eba@e20g2000vbc.googlegroups.com...
>
> hj lpe. Hvad kan jeg g re for at komme tilbage til IE7 eller findes
> nogle indstillinger jeg selv kan g re !
> vh Bo
>
> Du kan skrue computeren tilbage til tiden f r du installerede IE7. Du v lger
> en dato i "Recovery manager".
>
> Hilsen ge

Det er Vista Home Premium og jeg kan ikke gå længere tilbage end
9.maj, da et oprydningsprogram har slettet alt det gamle. vh Bo

Fra : Max

Dato : 11-05-09 09:00

Hej bosol

> hjælpe. Hvad kan jeg gøre for at komme tilbage til IE7 eller findes

Fjern den via tilføj og fjern programmer.

--
Mvh Max