MS Windows
briani 27239
Sprogskift i windows 7.0
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 07-05-09 19:26

Er det muligt at downloade dansk til windows 7 ultimate. Jeg ved det er
muligt i Vista ultimate.
Nils

Fra : Bjarne Chr

Dato : 07-05-09 19:34

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Er det muligt at downloade dansk til windows 7 ultimate. Jeg ved det er
> muligt i Vista ultimate.
> Nils
NIX
Engelsk-Tysk-Japansk-Spansk-Fransk.
Make your choice
Bc

Fra : J

Dato : 08-05-09 12:07

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i en meddelelse

> "Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> NIX
> Engelsk-Tysk-Japansk-Spansk-Fransk.
> Make your choice
> Bc

Det er ikke sprogskift.

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-05-09 10:13

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Er det muligt at downloade dansk til windows 7 ultimate. Jeg ved det er
> muligt i Vista ultimate.
> Nils
Nu er Win7 RC1 ikke et færdigt styresystem endnu, Så dansk må du nok vente
med til efteråret når
den færdige version kommer.

Mvh
Kurt

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 12:38

> Nu er Win7 RC1 ikke et færdigt styresystem endnu, Så dansk må du nok vente
> med til efteråret når
> den færdige version kommer.

Næppe. Min Netbook er igang med at installere dansk Windows 7 RC.

Troels

Fra : J

Dato : 08-05-09 12:39

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Min Netbook er igang med at installere dansk Windows 7 RC.
>
> Troels

Det må vi høre noget mere om, når installationen er færdig.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 12:43

> Det må vi høre noget mere om, når installationen er færdig.

Selvfølgelig

Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 12:46

> Det må vi høre noget mere om, når installationen er færdig.

Lige pt. har jeg kun disse 2 skud fra installationen:

http://peecee.dk/upload/view/169076
http://peecee.dk/upload/view/169077

Troels

Fra : Edmund

Dato : 08-05-09 12:56

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> skrev i meddelelsen

> Næppe. Min Netbook er igang med at installere dansk Windows 7 RC.

Og hvordan får man den så på dansk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 12:59

> Og hvordan får man den så på dansk

MSDN :)

Troels

Fra : Edmund

Dato : 08-05-09 13:15

> MSDN :)

Er det så en sprogpakke eller hva

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 13:17

> Er det så en sprogpakke eller hva

Det er et iso-image.

Troels

Fra : N_B_DK

Dato : 08-05-09 13:46

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> wrote in message

> MSDN :)

Besynderligt, kan kun se den på Engelsk på msdn

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 13:08

> Næppe. Min Netbook er igang med at installere dansk Windows 7 RC.

Installeret og aktiveret.

Billeder bliver smidt i links om et par minutter.

Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 13:23

> Billeder bliver smidt i links om et par minutter.

www.striben-aalborg.dk/w7

Troels

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-05-09 14:56

> www.striben-aalborg.dk/w7
>
> Troels

Hej
Hvordan kan du få den på dansk?? for den findes ellers kun på 4 sprog UK -
Tysk- Spansk - fransk.
Så enten er du god til billedebehandling og snyder eller så må du jo
fortælle hvordan.
For MS Danmark siger nej til at den findes på dansk ikke før end til
Oktober.
Mvh
Kurt

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 15:30

> Så enten er du god til billedebehandling og snyder eller så må du jo
> fortælle hvordan.

De siger da ikke nej til, de lister bare ikke muligheden på deres officielle
RC-side.

Det er ikke rørt i billedbehandling.

Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 15:34

> Så enten er du god til billedebehandling og snyder eller så må du jo
> fortælle hvordan.

www.striben-aalborg.dk/w7/P5080001.AVI

.... det er vel umanérligt god billedredigering?

Troels

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-05-09 16:42

"Troels [around 9000]" skrev i meddelelsen
> ... det er vel umanérligt god billedredigering?

Ikke nødvendigvis - det er noget siden, at MS skrev at den danske
version var i intern test i MS - men der ville gå et par måneder fra
dengang til at den kom ud i beta-test.

Jan

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-09 16:50

> Ikke nødvendigvis - det er noget siden, at MS skrev at den danske version
> var i intern test i MS - men der ville gå et par måneder fra dengang til
> at den kom ud i beta-test.

Det ved jeg. Kurt postulerede blot at jeg skulle have fuppet billederne, så
måtte der jo en video op for at bevise det modsatte.

Den er fra MS Connect, det er RC, og den er dansk. :)

Troels