MS Windows
briani 27239
winamp vil ikke registrerer sig korrekt
Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-09 06:45

Hejsa
I ved, når man indsætter en cd kommer der en menu frem med diverse
valgmuligheder.
Herunder afspil med Windows Mediaplayer, brænd filer osv. osv.

Engang kunne jeg få winamp til også at være en del af denne menu, men det er
holdt op med at virke. Har geninstalleret winamp adskillige gange og
markeret boxen for cd audio osv.

Kan man evt. manuelt gå ind og tilføje programmet, så det kommer med i
listen?

Mvh. Brian

Fra : bosol

Dato : 05-05-09 03:50

On 5 Maj, 08:45, "Brian Olesen" <nom...@nomail.dk> wrote:
> [...]
> markeret boxen for cd audio osv.
>
> Kan man evt. manuelt gå ind og tilføje programmet, så det kommer med i

Det havde været rart for vi andre at vide hvad Winamp gør og kan
bruges til ?

Fra : Max

Dato : 05-05-09 13:21

Hej bosol

Den var svær http://www.winamp.com/

--
Mvh Max

Fra : Mr.X

Dato : 05-05-09 16:23

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> listen?
>
> Mvh. Brian

Det havde været rart for vi andre at vide hvad Winamp gør og kan

Måske får Brian et bedre svar hos personer, som kender programmet, som ikke
er særligt ukendt

Fra : Mr.X

Dato : 05-05-09 16:26

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> markeret boxen for cd audio osv.
>
> Kan man evt. manuelt gå ind og tilføje programmet, så det kommer med i

Du kan højreklikke på musikfilen og vælge egenskaber- åbnes med og så der
vælge dit foretrukne program til filtypen.
Dette kan gøres hvis du har Win XP. jeg vil tro, det er det samme med Vista