MS Windows
briani 27239
Microsoft.NET laver fejl = Word skrive~
Fra : Preben Larsen

Dato : 03-05-09 19:07

Hej
Jeg har ladet en maskine hente diverse opdateringer til XP
Inden jeg skulle bruge opsætningen til et sæt nye PCer
Nu viser det sig at Word ikke vil starte, på de nye PCer forsøger at
geninstallere Word
og skriver noget med fejl/skriveadgang til filer i en mappe
c:\programmer\------et par undermapper---\office11\VS RUNTIME
Jeg forsøgte så at slette office og geninstallere, men der er stadig fejl i
noget med Microsoft.net
så man ikke kan installere
Jeg har forsøgt at slette VS Runtime mappen efter et tip jeg fandt via
Google
på en enkelt af maskinerne og Word starter op...
Vil Word mon virke normalt eller dukker der noget andet op, i een elelr
anden underfunktion.
Pcerne skal bruges til eksamen med dansk og engelsk de næste uger...

OG Hvad pokker er der gået galt ?

mvh
Preben

Fra : J. E.

Dato : 03-05-09 22:48

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Word
> og skriver noget med fejl/skriveadgang til filer i en mappe

Hvilke SP-opdateringer har du til XP og Office, samt hvilke versioner
af NET bruger du.
Det ser ud til du har Office 2003 og der er kommet en del opdateringer
til den.