MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
underligt problem xp pro_sp3
Fra : tjaaa

Dato : 01-05-09 20:43

Efter en ganske almindelig opstart af maskinen her til morgen er mappen med
windows væk???
Administrering af denne computer er nu også blevet umuligt (adgang nægtet).
Jeg har scannet maskinen med mcafee antivirus uden at den fandt noget, men
under scanningen kunne den(mcafee'en) godt finde/scanne windows mappen.
Nogle der aner hvad der er sket?
Mvh Søren

Ps. ingen installeringer eller updates er kørt...

Fra : Per

Dato : 01-05-09 20:58

tjaaa wrote:
> [...]
> Mvh Søren
>
> Ps. ingen installeringer eller updates er kørt...

Prøv en systemgendannelse.

Windows gør af og til uforklarlige ting - jeg har flere gange oplevet at fx.
settings er ændrede.

/ Per

Fra : tjaaa

Dato : 01-05-09 21:12

> Prøv en systemgendannelse.
>
> Windows gør af og til uforklarlige ting - jeg har flere gange oplevet at
> fx. settings er ændrede.
>
> / Per
Nix hjalp desværre ikke
Mvh Søren