MS Windows
briani 27239
BSOD i Win XP Pro SP3
Fra : Mathias Vinther

Dato : 29-04-09 17:24

Hej

Jeg har et driver problem i Win XP Pro hvilket sjældent men dog af og
til giver en BSOD. Jeg kan ikke finde ud af hvilken driver det skal
være, jeg er fuldt opdateret gennem SystemUpdate (ThinkVantage) og
Microsoft Update. Maskinen er en T60. Hvordan kan jeg finde ud af
hvilken driver der driller og så gøre noget ved det.

Mvh
Mathias Vinther

---
avast! Antivirus: Udgaende besked er ren.
Virus Database (VPS): 090428-0, 28-04-2009
Testet: 29-04-2009 18:23:56

Fra : Ole C

Dato : 29-04-09 17:53

Mathias Vinther skrev blandt andet:

> [...]
> Virus Database (VPS): 090428-0, 28-04-2009
> Testet: 29-04-2009 18:23:56
> avast! - copyright (c) 1988-2009 ALWIL Software.

Det burde fremgå af din BSOD, hvilken driver der er problemer med.
Og så ville jeg i dit sted omgående fjerne den besked avast lægger i de
meddelelser, du sender til nyhedsgrupper.
Det er meget lidt populært med den slags....

--
vh
Ole C

Fra : Paul-J

Dato : 01-05-09 20:52

"Mathias Vinther" <mvinther@gmail.spammodtagesikke.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg finde ud af hvilken driver der driller og så gøre noget ved det.

Har oplevet det samme på en Dell centrino bærbar.
Det forsvandt efter at jeg fjernede en ekstern flashkortlæser fra USBstik.