MS Windows
briani 27239
Små røde krydser.
Fra : Elmer Fjort

Dato : 28-04-09 21:19

Pludseligt er jeg begyndt at få en masse røde krydser istedet for billeder.
Har intet ændret i computeren.

Ved ikke om windows update har rodet rundt.

Bruger Xp.

Nogen som kan hjælpe

Elmer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-09 21:33

Elmer Fjort skrev:
> Pludseligt er jeg begyndt at få en masse røde krydser istedet for billeder.
> Har intet ændret i computeren.

Hvor får du de røde krydser?

Mit første gæt er i en browser, og hvis jeg har ret i det,
så prøv at spørge i browsergruppen:

Husk at fortælle dem, hvilken browser det er (fx Internet
Explorer eller Firefox), og hvilken version af programmet du
bruger.

Fortæl også, om det er på alle hjemmesider eller kun nogle.
Og hvis det kun er på nogle, så angiv adressen på disse, så
det er muligt at tjekke, om det er hjemmesiden, der er fejl på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-04-09 15:59

> [...]
>
> Fortæl også, om det er på alle hjemmesider eller kun nogle. Og hvis det
> kun er på nogle, så angiv adressen på disse, så det er muligt at tjekke,

Ja, det er i en browser, men maskinen er også begyndt at fortælle mig, at
den virtuelle hukommelse er for lille.
Selv om der er 63 Gb ledig på det drev som Xp ligger på.
Maskinen har derudover 3 Gb ram og 1024 mb på grafikkortet.

Problemet er opstået her inden for de sidste dage.

Hvis jeg genstartet maskinen, er der ikke noget problem, men det opstår
lidt efter lidt.

Elmer

Fra : Dr.Xerox

Dato : 29-04-09 16:42

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse news:gt9pv9$2m9t$1@newsbin.cybercity.dk...

> [...]
>
> Problemet er opstået her inden for de sidste dage.
>
> Hvis jeg genstartet maskinen, er der ikke noget problem, men det opstår lidt efter lidt.

Hej.
Giv din maskine en tur med CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
eller manuelt tøm "Temporary Internet Files"
Poul

Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-04-09 17:32

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Giv din maskine en tur med CCleaner
> http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
> eller manuelt tøm "Temporary Internet Files"

CCleaner har jeg, og den vil jeg da lige lade køre en omgang,
De temporære internet filer, må jeg se om jeg kan finde.

Tak for rådet!

Elmer

Fra : Ole C

Dato : 29-04-09 17:58

Elmer Fjort skrev blandt andet:

> De temporære internet filer, må jeg se om jeg kan finde.

Funktioner>Internetindstillinger>fanebladet Generelt>knappen Slet...
Derefter kan du på knappen Indstillinger derefter begrænse størrelsen på
mappen med midlertidige internetfiler til 20-30 Mb.
Det er rigeligt - og sparer dig for andre problemer.

--
vh
Ole C

Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-04-09 18:05

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mappen med midlertidige internetfiler til 20-30 Mb.
> Det er rigeligt - og sparer dig for andre problemer.

Siger mange tak.

Hvad skulle man dog gøre uden sådan en gruppe?

Elmer

Fra : N_B_DK

Dato : 29-04-09 19:39

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in message

> Funktioner>Internetindstillinger>fanebladet Generelt>knappen Slet...

Alle filer bliver bare ikke slettet ved ovenstående.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ole C

Dato : 29-04-09 20:41

> Alle filer bliver bare ikke slettet ved ovenstående.

Korrekt - men muligvis nok til at fjerne problemet. Ellers hører vi nok om
det...

--
vh
Ole C