MS Windows
briani 27239
Installation af ordbog på Vista
Fra : hdcharliepham@gmail.~

Dato : 27-04-09 18:40

Hej. Jeg har denne dansk ordbog som jeg har prøvet at installere på
min bærbar som kører på vista. Men når jeg åbner odbogen får jeg hele
tiden en fejl hvor der står:

Runtime error '399'
Component 'DGuard2.ocx2' or one of its dependencies not correctly
registered: a file is missing og invalid.

Jeg har prøvet at registrere filen, men så får jeg bare en ny besked
hvor der står at modulen <path ikke kan findes.
nogle løsninger?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-09 05:29

hdcharliepham@gmail.com skrev:
> Hej. Jeg har denne dansk ordbog som jeg har prøvet at installere på
> min bærbar som kører på vista. Men når jeg åbner odbogen får jeg hele
> tiden en fejl hvor der står:

Det vil sikkert øge chancen for hjælp, hvis du fortæller
hvad "denne dansk ordbog" er for en ordbog. Altså programmet
og/eller producentens navn.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Dansk ordbog med ordforklaringer:

Fra : hdcharliepham@gmail.~

Dato : 28-04-09 07:02

On 28 Apr., 06:28, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Det vil sikkert øge chancen for hjælp, hvis du fortæller
> hvad "denne dansk ordbog" er for en ordbog. Altså programmet
> [...]

Det er Politikkens dansk ordbog.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-09 15:01

hdcharliepham@gmail.com skrev:

> Det er Politikkens dansk ordbog.

Der har været problemer med enkelte udgaver. Prøv at tjekke
denne tråd på Google:
http://groups.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/bce4d5291f3e7d6b%20-?pli=1
Samme link i kort form:
http://tinyurl.com/cxmw2n