MS Windows
briani 27239
Mus problem
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 22:38

Nu vil scroll-hjulet på min Logitech mus ikke længere scrolle. Hvad kan det
skyldes?
Jeg bruger Win XP Home og musen er en Logitech MX700 med Logitech 9.73
driver. Jeg har prøvet at installere driveren igen, uden nogen forbedring.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-04-09 23:36

"Søren P." <nejtak> skrev i meddelelsen ...
> [...]
> Jeg bruger Win XP Home og musen er en Logitech MX700 med Logitech 9.73
> driver. Jeg har prøvet at installere driveren igen, uden nogen forbedring.

Musen skal kan scrolle med Windows egen musdriver. Det kan være at
scrollfunktionen i musen er defekt.

mvh
Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 08:19

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> Musen skal kan scrolle med Windows egen musdriver. Det kan være at
> scrollfunktionen i musen er defekt.
>
> mvh
> Henning

Køb en ny. De koster ingenting. Man får dem som regel smidt i nakken,. når
man har været inde i en computerbutik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 13:42

Åge Halldorsson wrote:
> Køb en ny. De koster ingenting. Man får dem som regel smidt i
> nakken,. når man har været inde i en computerbutik.

Sgu ikke en MX700!

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 13:43

Henning Præstegaard wrote:
> Musen skal kan scrolle med Windows egen musdriver. Det kan være at
> scrollfunktionen i musen er defekt.

Der sad en masse støv i hjulet, så tak for tippet, Jeg treoede det var
software-betinget.