MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista/Windows Mail billedkomprimering?
Fra : Mate \(5260\)

Dato : 26-04-09 22:23

Jeg har ikke selv en PC med Vista, og kan derfor ikke prøve det, men jeg har
fået en forespørgsel på, hvordan man let og elegant komprimerer fotos til
vedhæftning på E-mails.
Jeg tænker på metoden med at markere billedet (billederne), højreklikke,
"send til postmodtager" o.s.v.

Er den mulighed ikke tilstede i Vista?

/Poul.

Fra : Edmund

Dato : 26-04-09 22:51

"Mate (5260)" <mate@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg tænker på metoden med at markere billedet (billederne), højreklikke,
> "send til postmodtager" o.s.v.
>
> Er den mulighed ikke tilstede i Vista?

Jo, og man får så valget mellem flere forskellige størrelser.

Mvh Edmund

Fra : Mate \(5260\)

Dato : 27-04-09 21:25

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> "Mate (5260)" <mate@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jo, og man får så valget mellem flere forskellige størrelser.
>
> Mvh Edmund

Hej Edmund.

Tak for et hurtigt og kontant svar!

Mvh Poul.