MS Windows
briani 27239
partitionering af harddisk.
Fra : Bente Christensen

Dato : 23-04-09 16:30

Jeg ønsker at opdele min harddisk i to partitioner.

hvordan gør man det i Windows XP-home?

Hilsen Bente C.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-04-09 16:49

Bente Christensen skrev:

>hvordan gør man det i Windows XP-home?

du kan gøre det ved hjælp af 3. parts programmer, f.eks EASEUS Partition
Master 3.5 Home Edition, det er gratis
http://www.partition-tool.com/personal.htm

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 24-04-09 09:33

On 23 Apr 2009 15:48:36 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>du kan gøre det ved hjælp af 3. parts programmer, f.eks EASEUS Partition
>Master 3.5 Home Edition, det er gratis
>http://www.partition-tool.com/personal.htm

Det skal lige siges at i gratis-versionen kan mai ikke få lov til at
lave en boot cd/dvd. For at få lov til det skal man først købe en
licens

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-09 13:20

Karsten Nielsen skrev:

>Det skal lige siges at i gratis-versionen kan mai ikke få lov til at
>lave en boot cd/dvd.

Hvilket heller ikke er nødvendigt

--
Ivan V. Klattrup